Præsentation af os i maj 2012 gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Kruse90

Ann Christina skriver:

Mange tak

Det er vores første, så der er meget spænding på.

Du skrev du bor lige udenfor Randers? Jeg bor tæt på Hinnerup i lille "bonde-by" (Grundfør), så det er jo ikke så langt fra hinanden

Er det første gang du er gravid?

Ja det er vores første
Og jeg bor mellem randers og viborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Miss Juul

Halløjsa de damer

Jeg hopper med her i Maj gruppen..

Har termin d. 14 Maj, venter vores første barn

Anmeld

4. oktober 2011

DinNabo

Hejsa

Har lige fundet denne gruppe Jeg er gravid med vores førstebarn og har termin sidst i maj. Har selv regnet mig frem til 27. maj, men har ikke været ved lægen endnu.

Jeg er vildt nervøs, og ville ønske der fulgte en manual med, der beskrev alle steps

Anmeld

4. oktober 2011

Kruse90

velkommen til
Hvor er det dejligt der stadig kigger nye ind

Anmeld

4. oktober 2011

Jelles

Kruse90 skriver:

Hej piger
Syntes det ville være vildt hyggeligt hvis vi lige havde en præsentation af os alle sammen, så vi kan se hvem der er herinde.

Jeg er endelig gravid efter 2 år og 3 mdrs prøven. Vi har været i ISCI behandling på fertilitetsklinikken Brædstrup. Rigtig godt sted at gå, der følte vi os i hvertfald i rigtig gode hænder
Vi skal til scanning den 22 september for at tjekke at vores guldgryn lever

Jeg glæder mig til at skulle bruge en masse tid med jer herinde i den kommende fremtid som kommende mor og mor.

Kram Carina

Hej

Og tillykke til alle jer gravide tøser

Mit navn er Sandie, jeg er sat til 27 maj 2012. Så er pt. kun i 7 uge.

Jeg har prøvet i 10 år, og været gennem reagens og iui på forskellige klinikker og på riget. jeg blev afsluttet med min livmoder er fjendtlig, og det ikke kunne lade sig gøre.

Er nu blevet gift og fået to dejlige bonus drenge på 6/7 år, som jeg bare elsker, og vupti.... nu jeg med rogn

Jeg er lige blevet gift i sommers til den dejligeste mand, han hedder brian. Jeg er 29 år han er 34 år.

Vi bor i ishøj og har begge faste job, men leder efter bolig i egedal eller ballerup kommune.

Knus herfra

Anmeld

4. oktober 2011

Kruse90

Jelles skriver:

Hej

Jeg har prøvet i 10 år, og været gennem reagens og iui på forskellige klinikker og på riget. jeg blev afsluttet med min livmoder er fjendtlig, og det ikke kunne lade sig gøre.

Er nu blevet gift og fået to dejlige bonus drenge på 6/7 år, som jeg bare elsker, og vupti.... nu jeg med rogn

Jeg er lige blevet gift i sommers til den dejligeste mand, han hedder brian. Jeg er 29 år han er 34 år.

Vi bor i ishøj og har begge faste job, men leder efter bolig i egedal eller ballerup kommune.

Knus herfra

Ej hvor lyder det bare skønt
Stort tillykke

Anmeld

4. oktober 2011

DinNabo

Jelles skriver:

Hej

Knus herfra

uhhhh er også sat til 27. maj Hvor hyggeligt! Eller datoen kan jo ændre sig, når jeg har været ved lægen. Men indtil videre regner jeg med den dato.

Wow din historie er godt nok en solstråle! Tillykke med det!.

Tjah min historie er lidt mere "tam" Vi har prøvet siden jan/feb så det gik vist hurtigt nok, og det skete på den "gammeldags" måde

Lidt om mig: Jeg hedder Anja er 34år, flytter til Bagsværd om 2 måneder, o glæder mig helt vild til at få hus!

Glæder mig ogå utroligt meget til jeg er lidt længere i graviditeten!

Anmeld

4. oktober 2011

Jelles

DinNabo skriver:

uhhhh er også sat til 27. maj Hvor hyggeligt! Eller datoen kan jo ændre sig, når jeg har været ved lægen. Men indtil videre regner jeg med den dato.

Wow din historie er godt nok en solstråle! Tillykke med det!.

Tjah min historie er lidt mere "tam" Vi har prøvet siden jan/feb så det gik vist hurtigt nok, og det skete på den "gammeldags" måde

Lidt om mig: Jeg hedder Anja er 34år, flytter til Bagsværd om 2 måneder, o glæder mig helt vild til at få hus!

Glæder mig ogå utroligt meget til jeg er lidt længere i graviditeten!

Hej anja...

så er du også 6+2 idag eller hvad?

skal i flytte til bagsværd i hus, det lyder da bare fantastisk....

har i andre børn eller er det den første :-)

Anmeld

4. oktober 2011

DinNabo

Hej anja...

så er du også 6+2 idag eller hvad?

skal i flytte til bagsværd i hus, det lyder da bare fantastisk....

har i andre børn eller er det den første :-)

ja er også 6+2.

Ja vi flytter i det dejligste hus lige ved Hareskoven, så det er et fedt område at gå ture, når barslen starter.

Det er det første barn, har ikke helt følt mig klar til at skulle være mor før nu. Har et ret krævende job, og har fokuseret på karrieren, men nu er jeg gået total i baby mode,og kan ikke vente

Anmeld

4. oktober 2011

Jelles

DinNabo skriver:

ja er også 6+2.

Ja vi flytter i det dejligste hus lige ved Hareskoven, så det er et fedt område at gå ture, når barslen starter.

Det er det første barn, har ikke helt følt mig klar til at skulle være mor før nu. Har et ret krævende job, og har fokuseret på karrieren, men nu er jeg gået total i baby mode,og kan ikke vente

ej det lyder da bare helt fantastisk... :-)

det da bare super det så er sket nu, hvor du føler dig klar til det.

skriver lige i din indbakke :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.