Præsentation af os i maj 2012 gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.801 visninger
51 svar
0 synes godt om
3. september 2011

Kruse90

Hej piger
Syntes det ville være vildt hyggeligt hvis vi lige havde en præsentation af os alle sammen, så vi kan se hvem der er herinde.

Jeg er endelig gravid efter 2 år og 3 mdrs prøven. Vi har været i ISCI behandling på fertilitetsklinikken Brædstrup. Rigtig godt sted at gå, der følte vi os i hvertfald i rigtig gode hænder
Vi skal til scanning den 22 september for at tjekke at vores guldgryn lever

Jeg glæder mig til at skulle bruge en masse tid med jer herinde i den kommende fremtid som kommende mor og mor.

Kram Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

JH12

Halløjsa ..

Jamen det er min første graviditet, det er vores første forsøg, og nogle dage inden menstruationen skulle komme tog jeg 3 tests, alle tydelig positive, men turde ikke tro på det, så måtte lige snakke med lægen, og den var god nok ..

Vores gravidtitet er lidt hemmeligt, så har ikke så mange at snakke med det om endnu, andet end min kæreste og mor ..
Men ville sådan ønske man turde fortælle det til alt og alle, men frygter bare vi er nogle af de uheldige om mister ..

Joyce 4+2 (termin 10.maj 2012)

Anmeld

8. september 2011

Koen.

hejsa de damer

Jeg er os kommet herinde, venter vores 2.barn

Anmeld

8. september 2011

baby84

tanja. skriver:

hejsa de damer

Jeg er os kommet herinde, venter vores 2.barn

Velkommen til

Anmeld

12. september 2011

NNL

Vil gerne sige hej til jer herinde piger  Er lidt forsigtig endnu, der kan jo ske så meget. Men en kort præsentation kommer her:

Har forsøgt at blive gravid i 11 mdr, og måtte igennem en spontan abort i 6. uge i februar. Men nu er den der endelig igen, terminsberegneren siger 11 maj  Håber så meget den bliver derinde

Og så håber jeg selvfølgelig at vi kan få glæde af hinanden et godt stykke tid fremover

Knus fra NNL (anonym lidt endnu...)

Anmeld

12. september 2011

Kruse90

NNL skriver:

Vil gerne sige hej til jer herinde piger  Er lidt forsigtig endnu, der kan jo ske så meget. Men en kort præsentation kommer her:

Har forsøgt at blive gravid i 11 mdr, og måtte igennem en spontan abort i 6. uge i februar. Men nu er den der endelig igen, terminsberegneren siger 11 maj  Håber så meget den bliver derinde

Og så håber jeg selvfølgelig at vi kan få glæde af hinanden et godt stykke tid fremover

Knus fra NNL (anonym lidt endnu...)

Hvor er det dejligt at den er der igen
Jeg håber den bliver der, og det samme med alle os andres

Anmeld

13. september 2011

viben

Hej Allesammen

Det ser ud til at jeg også hører til her.

Har tidligere haft en MA og SA så da vi igår var til en tidlig scanning og så hjerteblink var det simpelthen helt fantastisk. Alt så ud som det skulle, og vi fik at vide at nu kan vi godt begynde og tro på det - så det gør vi

Jeg er 7+1 og har umiddelbart termin den 1/5.

Kærlige Hilsner

Iben

Anmeld

14. september 2011

Nina Amelia

Hej allesammen

Jeg har lige set hjerteblink for første gang og det er jo helt fantastisk!
Vi venter vores andet barn, vi har en prinsesse som lige er blevet et år her d. 7/9 og vi glæder os sådan over at hun får en søskend så tæt på. Vi er begge enebørn så det betyder rigtig meget!

Vi kan simplethen ikke vente til bebsen kommer ud!

Glæder mig til at følge jer andre herinde

Anmeld

16. september 2011

sofiell89

Jeg hopper med her, med en termin omkring d. 25 maj..

Glæder mig til at komme til scanning og (forhåbentligt) se det lille

Anmeld

17. september 2011

JJH

Hejsa.

Jeg melder mig også ind i gruppen med termin den 14 maj.

Det er vores første barn og i første forsøg, så håber resten af graviditeten kommer til at gå lige så nemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.