min far og mor var heller ikke særlig glade i starten var jo kun 18 da jeg blev gravid og 19 da jeg fødte lige som dig.
men altså de blev så glade og er nok blandt jordens stolteste bedsteforældre nu. de elsker hende over alt på jorden og forkæler hende.
nu bor vi så 20 minutter fra dem så de ser hende ikke så tit men de er der for os og hende når der er brug for det. de vil hellere end gerne passe hende og er der med det samme hvis hun siger en lyd eller et eller andet.
nu er min datter så 2 år og 2 mdr og skal være storesøster om ca 36 dage.
men kan ringe til min far og sige vi mangler det og det og det til hende, hvis du falder over noget af det til billige penge må du lige købe det og sige hvad det koster så i kan få penge. men det ender altid med at han bare køber det og giver hende det uden at skal ha penge eller noget.
hun hænger ved min far så snart han kommer ind af døren og snakker ikk om andet når hun ved vi skal være sammen med dem. det er bare så skønt. og min far har også sagt at hvis han er hjemme når jeg skal føde den her gang skal vi bare ringe så skal han nok køre os også selvom de bor et stykke her fra. det er bare dejligt.
Anmeld