Morfar og baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

-Sigrid-

mortilflere skriver:

jep det var mig der sagde hun ik skulle hjælpe ham gratis LOL men 50 kr regnede jeg sg ik med hun kunne forhandle sig op på LOL

Tja, hvis han syntes det er så ulækkert... Tror sgu jeg ville betale noget mere for ikke at skulle tørre bræk op - heldigvis røre det ikke kæresten det mindste, og han har også tørret mit op en enkelt gang fordi jeg ikke nåede ud med kvalme efter at have spist nogle piller lægen gav mig

Sød kæreste  Han har lovet at han tørre alt bræk op i fremtiden, og jeg tror ikke jeg ville have noget imod at tage alle bleerne så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

mortilflere

-Sigrid- skriver:

Tja, hvis han syntes det er så ulækkert... Tror sgu jeg ville betale noget mere for ikke at skulle tørre bræk op - heldigvis røre det ikke kæresten det mindste, og han har også tørret mit op en enkelt gang fordi jeg ikke nåede ud med kvalme efter at have spist nogle piller lægen gav mig

Sød kæreste  Han har lovet at han tørre alt bræk op i fremtiden, og jeg tror ikke jeg ville have noget imod at tage alle bleerne så

Det sjove er at bonden kan ha armen i gylle , men en lorte ble kan få ham næsten i gulvet LOL

og brækker et barn sig brækker han sig oxo LOL

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

mortilflere skriver:

Bonden betaler den store pige 50 kr pr lorte ble bår han er alene med ungerne LOL

så får den store da tilgængæld da også noget ud a at gøre det

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

-Sigrid- skriver:

Tja min far arbejder offshore, og har gjort det siden jeg var 5, og da mine forældre blev skilt så jeg ham 2 timer om tirsdagen når han var hjemme - det var stor set det eneste

Så, her i graviditeten har han fået en ny kæreste som støtter mig meget (og skal med til fødsel), og det smitter så af. Og nu har vi ligesom tid til at bruge 6 timer på at hente brænde en dag, og jah Jeg har mistet kontakten næsten helt til min mor, så min far føler at han skal være dobbelt-forældre, og går meget højt op i at jeg får penge nok, at vores lejlighed er fin og min skolegang, selvom den står på standby lige pt...  

Men ja, det er mærkeligt, men det sker faktisk rigtig tit, det er bare oftes mormor man bliver tæt på, ikke morfar

bare rigtig dejligt man så kan komme tæt på ham nu

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

mortilflere skriver:

Det sjove er at bonden kan ha armen i gylle , men en lorte ble kan få ham næsten i gulvet LOL

og brækker et barn sig brækker han sig oxo LOL

Haha Genialt

Jeg kan ikke klare at andre kaster op... Jeg kan klare lort, smerte, blod, stress, pis og hvis mine venner/veninder har det dårligt og skal på hospital el. lignende kommer de til mig fordi jeg er rolig omkring sådan noget, men bræk... Kan simpelthen ikke klare det Gylp er fint, det røre mig ikke, men bræk... 

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

MelikkazMoar skriver:

bare rigtig dejligt man så kan komme tæt på ham nu

Ja, det er skønt

Anmeld

3. september 2011

L.J.L

MelikkazMoar skriver:

hhihi.. det var enlig bare at få den i en kategori der ikke var 'div'

Anmeld

3. september 2011

NinaNymannMadsen

min far og mor var heller ikke særlig glade i starten var jo kun 18 da jeg blev gravid og 19 da jeg fødte lige som dig.

men altså de blev så glade og er nok blandt jordens stolteste bedsteforældre nu. de elsker hende over alt på jorden og forkæler hende.

nu bor vi så 20 minutter fra dem så de ser hende ikke så tit men de er der for os og hende når der er brug for det. de vil hellere end gerne passe hende og er der med det samme hvis hun siger en lyd eller et eller andet.
nu er min datter så 2 år og 2 mdr og skal være storesøster om ca 36 dage.
men kan ringe til min far og sige vi mangler det og det og det til hende, hvis du falder over noget af det til billige penge må du lige købe det og sige hvad det koster så i kan få penge. men det ender altid med at han bare køber det og giver hende det uden at skal ha penge eller noget.

hun hænger ved min far så snart han kommer ind af døren og snakker ikk om andet når hun ved vi skal være sammen med dem. det er bare så skønt. og min far har også sagt at hvis han er hjemme når jeg skal føde den her gang skal vi bare ringe så skal han nok køre os også selvom de bor et stykke her fra. det er bare dejligt.

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

NNM skriver:

min far og mor var heller ikke særlig glade i starten var jo kun 18 da jeg blev gravid og 19 da jeg fødte lige som dig.

men altså de blev så glade og er nok blandt jordens stolteste bedsteforældre nu. de elsker hende over alt på jorden og forkæler hende.

nu bor vi så 20 minutter fra dem så de ser hende ikke så tit men de er der for os og hende når der er brug for det. de vil hellere end gerne passe hende og er der med det samme hvis hun siger en lyd eller et eller andet.
nu er min datter så 2 år og 2 mdr og skal være storesøster om ca 36 dage.
men kan ringe til min far og sige vi mangler det og det og det til hende, hvis du falder over noget af det til billige penge må du lige købe det og sige hvad det koster så i kan få penge. men det ender altid med at han bare køber det og giver hende det uden at skal ha penge eller noget.

hun hænger ved min far så snart han kommer ind af døren og snakker ikk om andet når hun ved vi skal være sammen med dem. det er bare så skønt. og min far har også sagt at hvis han er hjemme når jeg skal føde den her gang skal vi bare ringe så skal han nok køre os også selvom de bor et stykke her fra. det er bare dejligt.

hvor lyder det bare dejligt ! det er rart når de taget del i børnenes liv på den måde!

Anmeld

3. september 2011

Den lykkelige

Ej hvor lyder det bare hyggeligt!!
Altså min far var ikke imod graviditeten men super glad og jeg er 26 år.. Men havde slet ikke troet han ville blive sådan.. det er mine forældres første barnebarn og han FORGUDER hende.. normalt synes jeg ikke mænd plejer spørge om de må holde, give mad osv.. men min far er helt vild..  Det så sødt.. og hvis jeg har været forbi og min mor har passet hende nogle timer, mens han har været på job (min mor går hjemme).. så føler han sig total snydt og som om han virkelig er gået glip af hele verden.. det bare SÅÅ sødt!!  Og hun elsker ham og hygger rigtig hos bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.