Morfar og baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

Janni.

Åh hvor er det skønt, gid min far tog sig sammen og viste lidt interesse for hans barnebarn  Min far har set Silas 1 gang og Silas runder snart 6 mdr. 

Silas var omkring 3-4 uger gammel da han så sin morfar/bedstefar. 

Bliver helt glad på jeres vegne, det må være rigtig lækkert..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

MelikkazMoar

kage skriver:

Det første gang han har vært i Danmark siden '98 ..

Mig og min bror pjeler og tag der ned ca hver 2 jul.

er født der nede kom til danmark i '96..  

Fandt osse ud af han var sådan da mig og min lillebror var små. der var en dag hvor han skulle passe mig, så skulle jeg skiftes og det ville han IKKE så han betalt en dame fra gade til at gør det.. :/ .. 

hold da op ja, det lyder som om han ikke er helt sikker på hvad 'børn' lige er for nogle størrelser..

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

Janni. skriver:

Åh hvor er det skønt, gid min far tog sig sammen og viste lidt interesse for hans barnebarn  Min far har set Silas 1 gang og Silas runder snart 6 mdr. 

Silas var omkring 3-4 uger gammel da han så sin morfar/bedstefar. 

Bliver helt glad på jeres vegne, det må være rigtig lækkert..  

ja, jeg synes det er skønt..

er der en bestemt grund til han ikke ser / har set ham mere?

Anmeld

3. september 2011

L.J.L

MelikkazMoar skriver:

Hej piger.. dette opslag har været længe undervejs da jeg har tænkt over det på det sidste

Jeg blev gravid i en 'ung' lder (ifølge mine forældre selvfølgelig) jeg var 18, da jeg blev gravid og 19 da jeg fødte.. mine forældre og især min far syndes det var for tidligt og delte ikke halt min begrejstring.. men de støttede og hjalp lt det de ku!

nu er det sådan at Melikka er snart 4 måneder.. og nu er det min far der er den første til at se til hende om morgenen, har tager hende op ved den mindste lyd fra hende. han leger og pludre med hende!

-  og der havde jeg aldrig aldrig troed! min far plejer normal ikke at være til børn og enlig siger det ham ikke noget, og har aldrig hjulper når jeg har passet børn for en a mors veninder..

men nu er det helt anderledes, lidt uvirkeligt de første på gange.. men nu faktis rigtig dejligt !

så jeg kom til at tænke,

Hvordan har jeres fædre taget imod deres børnebørn?
-er der andre der har haft det lidt som jeg?

Har sat et billed ind at morfar og Melikka, fra den dag hun blev født

Så hvis, i lyster, så må i da meget gerne selv også insætte billeder af guldklumperne og deres morfar

Min far elsker sine børnebørn, han har så også en hel del efterhånden Han vil helst gerne sidde med Lauritz hele tiden, og han er den første til at gå fra bordet hvis Lauritz ikke gider sidde der mere

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

Hvor er det bare dejligt for dem af jer der har en go' "morfar" 

Tja, jeg blev gravid 3 uger før jeg blev 17, og i starten var min far rigtig sur, men nu, når jeg viser billeder af Krøllen bad han om et (og fik det) og praler over for sine venner med hvor sund h*n er Min far var den første jeg ringede til da Krøllen sparkede rigtigt første gang, og når jeg bliver nervøs, og han er virkelig god mod mig, vi har fået et meget bedre forhold efter jeg blev gravid 

Og er sikker på når Krøllen kommer til januar, h*n så får den bedste morfar

Anmeld

3. september 2011

L.J.L

MelikkazMoar skriver:

Hej piger.. dette opslag har været længe undervejs da jeg har tænkt over det på det sidste

Jeg blev gravid i en 'ung' lder (ifølge mine forældre selvfølgelig) jeg var 18, da jeg blev gravid og 19 da jeg fødte.. mine forældre og især min far syndes det var for tidligt og delte ikke halt min begrejstring.. men de støttede og hjalp lt det de ku!

nu er det sådan at Melikka er snart 4 måneder.. og nu er det min far der er den første til at se til hende om morgenen, har tager hende op ved den mindste lyd fra hende. han leger og pludre med hende!

-  og der havde jeg aldrig aldrig troed! min far plejer normal ikke at være til børn og enlig siger det ham ikke noget, og har aldrig hjulper når jeg har passet børn for en a mors veninder..

men nu er det helt anderledes, lidt uvirkeligt de første på gange.. men nu faktis rigtig dejligt !

så jeg kom til at tænke,

Hvordan har jeres fædre taget imod deres børnebørn?
-er der andre der har haft det lidt som jeg?

Har sat et billed ind at morfar og Melikka, fra den dag hun blev født

Så hvis, i lyster, så må i da meget gerne selv også insætte billeder af guldklumperne og deres morfar

LOOL så så slet ikke at det kun var for unge forældre den her tråd Og må nok indrømme at jeg ikke heeeelt ryger ind under kategorien ung længere, selvom jeg stadig føler mig ung inden i

Anmeld

3. september 2011

Clisolka

Uha uha, morfar? Ja, han døde for 16 år siden... Men for pokker, hvor ville jeg godt have haft ham nu, hvor jeg har fået Isabella!

Min mor har giftet sig igen, men der siger børnebørnene ham intet! Han har så også masser af dem, da han har 4 børn. Min mor har 2 børn, og 3 børnebørn

Anmeld

3. september 2011

SussieThyssen

Jeg var ikke specielt ung, da jeg fik min den første..22 år, men min far har altid elsket sine børnebørn.
Han var ikke bleskiftertypen, overhovedet ikke, men jo ældre ungerne blev jo mere bedstefar blev han, og fra de smed bleen var han på så snart han kunne. Snakke med dem, lære dem alt mellem himmel og jord. Hygge, fortælle og finde på.
Nøjagtig som han var med mig. Så..ikke kun var hans verdens mest vidunderlige far, men også den mest vidunderlige bedstefar.
En skam at han ikke nåede at give sine første oldebørn lidt af det samme, men han blev indlagt den dag hans første oldebarn blev født, var alvorligt syg og døde godt 4 mdr efter i en alder af 84.

Jeg fandt lige et dejligt billede af morfar med hans yngste barnebarn.

Kærligst
Sussie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

L.J.L skriver:

Min far elsker sine børnebørn, han har så også en hel del efterhånden Han vil helst gerne sidde med Lauritz hele tiden, og han er den første til at gå fra bordet hvis Lauritz ikke gider sidde der mere

dejligt.. og hold op nogle dejlige billeder !

Anmeld

3. september 2011

Janni.

MelikkazMoar skriver:

ja, jeg synes det er skønt..

er der en bestemt grund til han ikke ser / har set ham mere?

Han udviser ingen interesse, han gad ikke engang at komme til barnedåb. "Det var jo ikke noget vigtigt" - det var hans eget udsagn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.