Er lidt i tvivl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

baby012

-Sigrid- skriver:

Haha bare rolig, det er kun hvis man har rigtig mange, de bliver regelmæssige eller at de gør ondt du skal blive bekymret 

Ja okay, der gør det heldigvis ikke  

det føles bare underligt når de kommer syns jeg, stod og fremlagde i skolen sidst, var da lige nødt til at sætte mig ned lidt hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

TbCp

gravid20 skriver:

tror også bare det har været det, der har været en om dagen ca  

- håber ikke det er et tegn på man er på vej i for tidlig fødsel  men det kan min jordmor vel bedømme når jeg skal til kontrol igen  

Nej nej det skal du slet ikke være bange for... Da jeg blev indlagt kom mine med under 5 min. imellem i flere timer i træk og de gjorde ondt!

Så, så længe de ikke kommer for ofte, de ikke gør ondt og der ikke er system i dem, så er der ikke noget at være nervøs for...

Det kunne jeg da egentlig også godt lige have skrevet før, det var ikke for at gøre dig urolig, det beklager jeg

Anmeld

5. september 2011

baby012

TbCp skriver:

Nej nej det skal du slet ikke være bange for... Da jeg blev indlagt kom mine med under 5 min. imellem i flere timer i træk og de gjorde ondt!

Så, så længe de ikke kommer for ofte, de ikke gør ondt og der ikke er system i dem, så er der ikke noget at være nervøs for...

Det kunne jeg da egentlig også godt lige have skrevet før, det var ikke for at gøre dig urolig, det beklager jeg

hehe det helt okay, troede egentlig de skulle gøre ondt sådan nogen, men gør mine heldigvis ikke  

men det dejligt at du siger det så jeg kan være opmærksom på det  

(tillykke med den lille forresten) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.