Sofiekdk skriver:
Jeg tror jeg har haft en enkelt plukve en gang indtil videre. Det føltes ihvertfald som om hele maven blev helt hård, stram og lidt øm. Gjorde egentlig ikke ondt, føltes bare underligt. Lagde mig ned og slappede af og efter lidt tid var det væk igen.
Jeg mærkede også en del bobler til at starte med og nu vil jeg sige jeg synes det mærkes mest om om der er noget der rykker rundt derinde. Mærker små puf når jeg holder hånden på maven, men når jeg ikke har hånden på mærkes det mest som et eller andet der prøver meget mildt at komme ud eller skubbe sig væk fra maveskindet. MEGET syrrealistisk følelse synes jeg stadig 
Hehe, ja okay, så er det jo nok bare en plukve jeg har mærket
Ja det virkelig en mærkelig føelse
også som du selv siger lidt syrealistisk, også bare tnken om at der er noget levende der vokser inde i en.. det meget rart at vide, men en sær fornemmelse første gang man får et puf derindefra der virkelig kan mærkes.
min sparker mest når jeg skifter stilling, hvis jeg f.eks har lagt på siden en hel nat, og ligger mig på ryggen, så mosler hun godt nok noget rundt derinde.. lidt som om at hun er utilfreds med at man vækker hende
hihi
Anmeld