Er lidt i tvivl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

baby012

-Sigrid- skriver:

Ved NF Min læge lyttede ikke da jeg sagde jeg havde lang cyklus, så han satte mig til d. 3. fordi jeg havde sidste mensdags d 30/3 - men det går bare ikke med en 45 dages cyklus 

Så fik jeg til gengæld 2 NF

hehe ja okay, tja, men termin har også bare svinget helt vildt meget, startede med d. 30/12

så den 14/1 

så den 3/1 så nu håber jeg den holder hehe  

meen, hun kommer jo nok når hun selv vil der er ikke rigtig andre end hende til at bestemme det .. 

syns altså også man eftersom man kommer længere og længere hen bliver mere og mere bange for at der går noget galt, selvom at man har fået a vide det hele ser perfekt ud.. der har på intet tidspunkt været noget galt med min pige eller graviditeten, men er alligevel bange som en i F****n for at miste hende  

ved godt hun nu har en overlevelses chance på 14% men alligevel  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

-Sigrid-

gravid20 skriver:

hehe ja okay, tja, men termin har også bare svinget helt vildt meget, startede med d. 30/12

så den 14/1 

så den 3/1 så nu håber jeg den holder hehe  

meen, hun kommer jo nok når hun selv vil der er ikke rigtig andre end hende til at bestemme det .. 

syns altså også man eftersom man kommer længere og længere hen bliver mere og mere bange for at der går noget galt, selvom at man har fået a vide det hele ser perfekt ud.. der har på intet tidspunkt været noget galt med min pige eller graviditeten, men er alligevel bange som en i F****n for at miste hende  

ved godt hun nu har en overlevelses chance på 14% men alligevel  

Haha, ja det er jo komisk Min scanner-dame sagde også til mig a tjeg havde termin d. 14 jan, men det passede ikke med hvor langt henne jeg var (11+6 passede, men havde termin d. 15.) så min jm rettede det

Nope, det er lidt træls at det kun er hende og læger der kan bestemme det, og at vi mødre ikke rigtig har noget at skulle have sagt

Åh, det er jeg ked af at høre  Jeg bliver meget opmærksom hvis hun ikke sparker så meget som hun plejer, men det er så det 

Hun har forhåbelig noget højere chance for at overleve end 14 %

Anmeld

5. september 2011

baby012

-Sigrid- skriver:

Haha, ja det er jo komisk Min scanner-dame sagde også til mig a tjeg havde termin d. 14 jan, men det passede ikke med hvor langt henne jeg var (11+6 passede, men havde termin d. 15.) så min jm rettede det

Nope, det er lidt træls at det kun er hende og læger der kan bestemme det, og at vi mødre ikke rigtig har noget at skulle have sagt

Åh, det er jeg ked af at høre  Jeg bliver meget opmærksom hvis hun ikke sparker så meget som hun plejer, men det er så det 

Hun har forhåbelig noget højere chance for at overleve end 14 %

heh godt det ikke kun er min termin dato de kludre lidt rundt i  

- Tja, har mistet før, så det er nok derfor jeg er meget nervøs. har dog aldrig været så langt her før.. 

- Hvis hun fødes i slutningen af denne uge (23), har hun en chance for at overleve på 14 % chancen stiger nu for hver dag der går ... men tiden går godt nok meget langsomt lige nu .. :/ 

Anmeld

5. september 2011

-Sigrid-

gravid20 skriver:

heh godt det ikke kun er min termin dato de kludre lidt rundt i  

- Tja, har mistet før, så det er nok derfor jeg er meget nervøs. har dog aldrig været så langt her før.. 

- Hvis hun fødes i slutningen af denne uge (23), har hun en chance for at overleve på 14 % chancen stiger nu for hver dag der går ... men tiden går godt nok meget langsomt lige nu .. :/ 

Ja, det gør de vist alle steder undtagen hvis man er insimineret

Nåårh  Ditto, mistede i august sidste år hvor jeg var ca 6 uger henne 

Nårh, troede det var til januar hun havde en overlevelseschance på 14 % 

Det er rart at vide at ens lille guldklump har en forholdsvis stor sandsynlighed for at overleve nu, syntes du ikke ? 

Anmeld

5. september 2011

TbCp

Jeg tror det er plukveer du har mærket, det føles nemlig som om hele maven lige strammer..

Jeg havde rigtig mange i min første graviditet og endte også med at blive sygemeldt da de var benge for at jeg ville føde for tidligt.

Anmeld

5. september 2011

baby012

-Sigrid- skriver:

Ja, det gør de vist alle steder undtagen hvis man er insimineret

Nåårh  Ditto, mistede i august sidste år hvor jeg var ca 6 uger henne 

Nårh, troede det var til januar hun havde en overlevelseschance på 14 % 

Det er rart at vide at ens lille guldklump har en forholdsvis stor sandsynlighed for at overleve nu, syntes du ikke ? 

Jo blev også rigtig glad for at nå ind i den her uge hvor der er en lille chance for at hun ville overleve en tidlig fødsel, self. vil jeg helst have at hun bliver der i 4 måneders tid endnu  

- ved du så hvorfor du mistede ? det fandt de aldrig rigtig ud af med mig men havde ikke rigtig nået at opdage jeg var gravid, kunne bare mærke det ikke var en alm. mens. 

Anmeld

5. september 2011

baby012

TbCp skriver:

Jeg tror det er plukveer du har mærket, det føles nemlig som om hele maven lige strammer..

Jeg havde rigtig mange i min første graviditet og endte også med at blive sygemeldt da de var benge for at jeg ville føde for tidligt.

tror også bare det har været det, der har været en om dagen ca  

- håber ikke det er et tegn på man er på vej i for tidlig fødsel  men det kan min jordmor vel bedømme når jeg skal til kontrol igen  

Anmeld

5. september 2011

-Sigrid-

gravid20 skriver:

Jo blev også rigtig glad for at nå ind i den her uge hvor der er en lille chance for at hun ville overleve en tidlig fødsel, self. vil jeg helst have at hun bliver der i 4 måneders tid endnu  

- ved du så hvorfor du mistede ? det fandt de aldrig rigtig ud af med mig men havde ikke rigtig nået at opdage jeg var gravid, kunne bare mærke det ikke var en alm. mens. 

Jeg glæder mig også som tosset til om et par uger, af præcis de samme årsager

Nej, jeg opdagede det også først meget kort tid inden jeg mistede det, og tja... Tog ikke engang til lægen for at få en udskrabning, blev tjekket en måneds tid efter, og han kunne slet ikke se noget. Håber på at det første døde så Krøllen kunne have det rigtig godt 

Anmeld

5. september 2011

-Sigrid-

gravid20 skriver:

tror også bare det har været det, der har været en om dagen ca  

- håber ikke det er et tegn på man er på vej i for tidlig fødsel  men det kan min jordmor vel bedømme når jeg skal til kontrol igen  

Haha bare rolig, det er kun hvis man har rigtig mange, de bliver regelmæssige eller at de gør ondt du skal blive bekymret 

Anmeld

5. september 2011

baby012

-Sigrid- skriver:

Jeg glæder mig også som tosset til om et par uger, af præcis de samme årsager

Nej, jeg opdagede det også først meget kort tid inden jeg mistede det, og tja... Tog ikke engang til lægen for at få en udskrabning, blev tjekket en måneds tid efter, og han kunne slet ikke se noget. Håber på at det første døde så Krøllen kunne have det rigtig godt 

Der var heller ikke brug for en udskrabning her, det klarede kroppen helt selv.. heldigvis, eller hvad man nu kan sige om det - faren ville ikke have det, så han var jo nok lettet over at barnet ikke klarede den . :/ 

- sådan har han det så også med det her barn, men denne gang tror jeg ikke han får sin vilje, hun er en fighter, og skal nok klare den  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.