Svagt positivt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2009

Mca<3

Findusinde skriver:

Weeee, har fået en dejlig start på weekenden! Har lige fået at vide mine tal er steget til 46.000!! DEJLIGT! Venter på endelig svar fra en læge om jeg er udenfor risiko!!

Tak for jeres opmuntrende ord!

Dejligt ,, super mange gange tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

Drengenesmor

må lige have det til gode....min pc gør mærkelige ting....

Anmeld

6. februar 2009

LineD

Neeej hvor godt Hehe Håber du er 100 % uden for risiko hvilket jeg er SIKKER på du er

Anmeld

6. februar 2009

Findusinde

Skønt skønt skønt!! Sammenlignet med mine scanningsbilleder, og tal er jeg ca 6 uger henne!!! Har fået endelig svar fra lægen nu!

Anmeld

20. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Findusinde skriver:

Hej...

Jeg havde min første dag i min sidste mens den 30 nov. Jeg er ca 16 dage over tiden.
For ca 14 dage siden testede jeg negativt. Men så i søndags, d 10 jan, testede jeg svagt positivt.. WEEE.. Men ved lægen mandag, fik jeg et negativt svar.. ( Men fik at vide det sikkert var fordi at det ikke var min morgenurin.. Mig afsted igen, tirsdag testede jeg atter igen herhjemme med morgenurin og den siger svagt positivt.. Mig til lægen igen, og denne gang var den heldigvis svagt positivt.. )
Men Men Men.. Jeg blev sat til at være ca 6 uger + 5 henne. Men jeg blir alligevle lidt bekymret, det mit første barn.. Jeg skal afsted igen om ca 14 dage for at blive testet igen. Kan jeg risikere at den viser negativ??? Selvfølgelig kan jeg risikere at jeg får min mens imellem tiden.. Men det håber jeg dog ikke. Kan jeg godt regne med at jeg er gravid? Har øm mave, ømme bryster, kvalme.. Og synes vores hund lugter af Vanilje ud af munden.. )

Håber i kan berolige mig lidt.. )

Tak for en go side..

Kram
Annemette

jeg fik af vide af min læge at bare der er det mindste, så er den der... og dine hjemme test er lige så sikre som lægens, så self er den der...
held og lykke med graviditeten
knus en som også vil være gravid igen, nu....

Anmeld

20. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Findusinde skriver:

Skønt skønt skønt!! Sammenlignet med mine scanningsbilleder, og tal er jeg ca 6 uger henne!!! Har fået endelig svar fra lægen nu!

he he havde ikke lige set at du havde fået svar... held og lykke med graviditeten og god dag til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.