Svagt positivt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.233 visninger
35 svar
0 synes godt om
16. januar 2009

Findusinde

Hej...

Jeg havde min første dag i min sidste mens den 30 nov. Jeg er ca 16 dage over tiden.
For ca 14 dage siden testede jeg negativt. Men så i søndags, d 10 jan, testede jeg svagt positivt.. WEEE.. Men ved lægen mandag, fik jeg et negativt svar.. ( Men fik at vide det sikkert var fordi at det ikke var min morgenurin.. Mig afsted igen, tirsdag testede jeg atter igen herhjemme med morgenurin og den siger svagt positivt.. Mig til lægen igen, og denne gang var den heldigvis svagt positivt.. )
Men Men Men.. Jeg blev sat til at være ca 6 uger + 5 henne. Men jeg blir alligevle lidt bekymret, det mit første barn.. Jeg skal afsted igen om ca 14 dage for at blive testet igen. Kan jeg risikere at den viser negativ??? Selvfølgelig kan jeg risikere at jeg får min mens imellem tiden.. Men det håber jeg dog ikke. Kan jeg godt regne med at jeg er gravid? Har øm mave, ømme bryster, kvalme.. Og synes vores hund lugter af Vanilje ud af munden.. )

Håber i kan berolige mig lidt.. )

Tak for en go side..

Kram
Annemette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

Diana...

Findusinde skriver:

Hej...

Jeg havde min første dag i min sidste mens den 30 nov. Jeg er ca 16 dage over tiden.
For ca 14 dage siden testede jeg negativt. Men så i søndags, d 10 jan, testede jeg svagt positivt.. WEEE.. Men ved lægen mandag, fik jeg et negativt svar.. ( Men fik at vide det sikkert var fordi at det ikke var min morgenurin.. Mig afsted igen, tirsdag testede jeg atter igen herhjemme med morgenurin og den siger svagt positivt.. Mig til lægen igen, og denne gang var den heldigvis svagt positivt.. )
Men Men Men.. Jeg blev sat til at være ca 6 uger + 5 henne. Men jeg blir alligevle lidt bekymret, det mit første barn.. Jeg skal afsted igen om ca 14 dage for at blive testet igen. Kan jeg risikere at den viser negativ??? Selvfølgelig kan jeg risikere at jeg får min mens imellem tiden.. Men det håber jeg dog ikke. Kan jeg godt regne med at jeg er gravid? Har øm mave, ømme bryster, kvalme.. Og synes vores hund lugter af Vanilje ud af munden.. )

Håber i kan berolige mig lidt.. )

Tak for en go side..

Kram
Annemette

Altså jeg ville jo mene at den var der, for når lægen tester svagt positivt så ville jeg sige den var der...

Så Tillykke med det

Knus Diana 36+5

Anmeld

16. januar 2009

Mathilde

Jeg vil også sige at den er der når lægen tester positivt...også selvom den kun var svag positiv.
Nogle er jo bare længere tid om at danne hCG og måske er du en af dem og derfor er testen kun svag positiv.

Så et forsigtigt tillykke herfra -håber den også er positiv næste gang.

Knus Mathilde (14+2) med 3 svagt positive teste, også hos lægen.

Anmeld

17. januar 2009

Findusinde

Har for en sikkerheds skyld taget en test i dag.. Nu er nr 2 streg noget mere tydeligt end den har været før.. Begynder så småt at tro på det..

Anmeld

17. januar 2009

Mathilde

Findusinde skriver:

Har for en sikkerheds skyld taget en test i dag.. Nu er nr 2 streg noget mere tydeligt end den har været før.. Begynder så småt at tro på det..

Så er den da god nok.

Tillykke

Anmeld

17. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tillykke med graviditeten

Anmeld

17. januar 2009

Findusinde

Tusind tak..

Anmeld

29. januar 2009

Findusinde

ØVØVØVØVØVØVØV!!!!!!!!!!!!!!!! Venter lige nu på at jeg skal ind og akut scannes... Lægen er bange for den sidder uden for livmoderen!

Anmeld

29. januar 2009

SaNiNa

Findusinde skriver:

ØVØVØVØVØVØVØV!!!!!!!!!!!!!!!! Venter lige nu på at jeg skal ind og akut scannes... Lægen er bange for den sidder uden for livmoderen!

åååh for alt er godt... føler med dig...

Et kæmpe varmt her fra....

Sanne

Anmeld

29. januar 2009

Mca<3

Årh hvorfor tror han det ???? Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.