Svagt positivt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2009

Diana...

Ej håber den lille spir er hvor den skal være...

alt for dig.

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Ej håber den lille spir er hvor den skal være...

alt for dig.

Knus Diana

troede slet ikke du kom på idag...

Anmeld

29. januar 2009

SaNiNa

findusinde du skriver når du er blevet scannet ikk...

Sanne som stadig

Anmeld

29. januar 2009

Diana...

Sanne skriver:

troede slet ikke du kom på idag...

Jo jo har været på mange gange... er bare blevet så træt så jeg kan sove hele dagen hvis jeg gav mig selv lov ha ha...

Anmeld

29. januar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Jo jo har været på mange gange... er bare blevet så træt så jeg kan sove hele dagen hvis jeg gav mig selv lov ha ha...

hihi jeg har sovet 13 timer i nat eller nat/formiddag, men det er jo nok fordi jeg er syg...

Anmeld

29. januar 2009

Findusinde

Så er jeg hjemme igen...... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal tro mere.. Jeg er blevet scannet, og de kan se en lille bitte blop inde i maven, men jeg er SLET ikke 8 uger henne som lægen mener..
De vil følge mig de næste uger med HCG blodprøver.. Den første jeg fik taget i tirsdags var på 16... Og så har jeg fået taget igen i dag.. I håbet om at den er noget højere..
Hvis den ikke er steget tilstrækkeligt, mener de at der er en graviditet uden for livmoderen... Men nu kan jeg kun vente den næste uge...

De mener at jeg ikke er mere end 5 uger henne med bloppens størrelse... Men selvom de kan se en blop kan jeg stadig godt være gravid uden for livmoderen...
Jeg forstår ingenting mere... Jeg har jo hverken ondt eller har set skyggen af blod siden nov mrd...

Anmeld

29. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det lyder lidt sært... Er det bare mig, eller burde de ikke kunne SE på scanningen om graviditeten er i livmoderen eller udenfor?

Men og held og lykke herfra!!!
Stort kram
Rosa

Anmeld

29. januar 2009

Mca<3

Rosa skriver:

Det lyder lidt sært... Er det bare mig, eller burde de ikke kunne SE på scanningen om graviditeten er i livmoderen eller udenfor?

Men og held og lykke herfra!!!
Stort kram
Rosa

Nej ikke når du ikke er længere henne .. Med mig troede de også jeg var gravid uden for livmoderen og blev scannet og taget blodprøver hver uge .. Først i uge 8 kunne de se ham i livmoderen

Anmeld

29. januar 2009

HeY

Puha, kan sagsten forstå du ikke ved hva du skal tro .
det vil jeg heller ikke gør.
held og lykke med det hele

Anmeld

2. februar 2009

Findusinde

Puha, så er lykken stor i det lille hjem.. Har lige fået svar fra min HCG taget i torsdag.. HCG 16,700.... Den er steget fra 16.... om tirsdagen.. Til dette dejlige tal om torsdagen... Så tror krisen er ovre for nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.