Svagt positivt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2009

Mca<3

Findusinde skriver:

Puha, så er lykken stor i det lille hjem.. Har lige fået svar fra min HCG taget i torsdag.. HCG 16,700.... Den er steget fra 16.... om tirsdagen.. Til dette dejlige tal om torsdagen... Så tror krisen er ovre for nu!

Tillykke tillykke Hva sagde jeg .... hvor er det godt ,, slap nu af og nyd det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Diana...

Ej hvor dejligt tillykke med det

Anmeld

2. februar 2009

LotteN

stort tillykke herfra... dejligt!

Anmeld

2. februar 2009

Findusinde

Tusind tak..

Men

Anmeld

2. februar 2009

Findusinde

Tusind tak..

Men har lige talt med min læge og hun siger at jeg stadig sagtens kan være gravid udenfor livmoderen.. FOr mit HCG vil stige under alle omstændigheder...
Så nu kan jeg bare vente igen igen... Til at jeg skal til en ny scanning..

troede ellers lige at når mit hcg var steget SÅ meget, at det var fordi det var en normal graviditet.. MEN NEJ......

Anmeld

2. februar 2009

Mca<3

Findusinde skriver:

Tusind tak..

Men har lige talt med min læge og hun siger at jeg stadig sagtens kan være gravid udenfor livmoderen.. FOr mit HCG vil stige under alle omstændigheder...
Så nu kan jeg bare vente igen igen... Til at jeg skal til en ny scanning..

troede ellers lige at når mit hcg var steget SÅ meget, at det var fordi det var en normal graviditet.. MEN NEJ......

Reelt har du jo ingen tegn på graviditet uden for livmoderen ,, ikke mere end alle andre Så tag den nu bare med ro

Anmeld

2. februar 2009

Findusinde

3 gangs mor skriver:

Reelt har du jo ingen tegn på graviditet uden for livmoderen ,, ikke mere end alle andre Så tag den nu bare med ro

Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden dine beroligende indlæg.. Det er bare rigtig svært at tage det med ro.. Men skal forsøge...

Anmeld

2. februar 2009

HeY

Du skal bare tænke positiv -- risikoen er det samm for os andre jo .
tillykke med den lille spir

Anmeld

3. februar 2009

Mca<3

Findusinde skriver:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden dine beroligende indlæg.. Det er bare rigtig svært at tage det med ro.. Men skal forsøge...

Du har jo ingen tegn vist på den ikke er hvor den skal være ,, Syntes det er en mærkelig læge du har Sikker på næste undersøgelse er meget posetiv ,,

Anmeld

6. februar 2009

Findusinde

Weeee, har fået en dejlig start på weekenden! Har lige fået at vide mine tal er steget til 46.000!! DEJLIGT! Venter på endelig svar fra en læge om jeg er udenfor risiko!!

Tak for jeres opmuntrende ord!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.