Er det normalt --- tale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Pige2009

dorthemus skriver:

Jeg var selv sikker på, at Runa ville tale tidligt, men hun kan sgu nok ikke få e ord indført, haha

Runa går ikke selv men er tæt på....hun er dog supersej og stærk og klatrer op af rutchebaner og trapper.....faktisk stod hun på næstsidste trin på en hems i et ubevogtet øjeblik

Hun har mange lyde og er kvik men siger ikke mange rigtige ord

Hvor er hun bare en sej lille klatreabe!  Det ender nok med, at det første hun siger er en hel sætning Laura var også 15 mdr. inden hun gik helt selv, og hun er stadig temmelig "klodset". DP mener, at det måske kan være fordi hun har så tynde ben, men jeg det ikke Hun er ret høj og meget slank - 88 cm og 10 kg - og 22 mdr... Lille fis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Mca<3

Det ordforråd havde min søn ikke da han var 13 mdr og jo , jeg syntes det lyder som om din datter er hurtig   Er hun så samtidig motorisk hurtig ?

Anmeld

2. september 2011

dorthemus

Baagøe skriver:

Hvor er hun bare en sej lille klatreabe!  Det ender nok med, at det første hun siger er en hel sætning Laura var også 15 mdr. inden hun gik helt selv, og hun er stadig temmelig "klodset". DP mener, at det måske kan være fordi hun har så tynde ben, men jeg det ikke Hun er ret høj og meget slank - 88 cm og 10 kg - og 22 mdr... Lille fis

Ja hold da op en lang pige...Runa er lidt under 80 og vejer også 10 kg og har slanke ben...det kan sgu godt være! Måske hun kan, men bare ikke gider, haha

Er hun virkelig snart to år??

Anmeld

2. september 2011

Pige2009

dorthemus skriver:

Ja hold da op en lang pige...Runa er lidt under 80 og vejer også 10 kg og har slanke ben...det kan sgu godt være! Måske hun kan, men bare ikke gider, haha

Er hun virkelig snart to år??

Hun er som Runa god til at klatre, men det kniber lidt med balancen, når hun går og "løber"

Ja, snart 2 år Vildt...

Anmeld

2. september 2011

dorthemus

Baagøe skriver:

Hun er som Runa god til at klatre, men det kniber lidt med balancen, når hun går og "løber"

Ja, snart 2 år Vildt...

Skal vi ikke snart se nye billeder af Laura

Anmeld

2. september 2011

Pige2009

dorthemus skriver:

Skal vi ikke snart se nye billeder af Laura

Jo... Jeg er bare ikke lige typen på at oprette en sådan tråd men måske skulle jeg gøre det for første gang!

Anmeld

2. september 2011

dorthemus

Baagøe skriver:

Jo... Jeg er bare ikke lige typen på at oprette en sådan tråd men måske skulle jeg gøre det for første gang!

Jada!! Hvis det her ikke er stdet at gøre så ved jeg ikke..bare se den lange tråd jeg lavede da vi havde besøg af fotografen

Anmeld

2. september 2011

Pige2009

dorthemus skriver:

Jada!! Hvis det her ikke er stdet at gøre så ved jeg ikke..bare se den lange tråd jeg lavede da vi havde besøg af fotografen

Du har ret, så nu er der oprettet en tråd med billeder Jeres billeder var virkelig fantastiske!

Anmeld

2. september 2011

mor til lille emma

Mca<3 skriver:

Det ordforråd havde min søn ikke da han var 13 mdr og jo , jeg syntes det lyder som om din datter er hurtig   Er hun så samtidig motorisk hurtig ?

Ja det er hun. Og hun er meget stærk.
Men hun er først begyndt at kravle i midten af juli og så nu har hun i dag gået 3 skridt men hun møvede sig frem i en 2-3 mdr inden og jeg troede ikke hun kom til at kravle. Så der var hun nok lidt langsom.

Men hun er meget med ellers. Hun har lige i dag fundet ud af at kravle op på en stol og vende sig om og sidder bare og kigger. Ha ha. Normalt sidder hun ikke stille i 5 min. Hun har meget krudt i røven;-) og elsker bøger så midt at jeg snart er træt af at læse for hende. Ha ha. :-) og hun kører med sine biler og siger lyde som en bil.:-)

Anmeld

2. september 2011

dorthemus

Baagøe skriver:

Du har ret, så nu er der oprettet en tråd med billeder Jeres billeder var virkelig fantastiske!

Så er der beundret og kommenteret---og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.