Moms skriver:
Hej Snehund.
Øv hvor er jeg ked af det på dine vegne.
Find din indre positivitet frem igeng. Den havde du i dine første indlæg. I prøver jo bare igen 
Jeg håber, du vil komme med en mere update, så vi andre kan lære af din erfaring. Hvis det nu er GUL, så vil jeg ihvertfald gerne vide hvad lægerne gør.
Krydser fingre for en nem omgang og at du hurtigt bliver gravid igen.
Moms
Hej Moms
Tak for din "opsang"
og din omsorg
og din
Ja, du har ret i, at optimisme er en god ting
. Dog tror jeg også det er sundt for mig at reagere på sorgen over abort/tom livmoder og det ubehagelige i uvisheden og det pludselig at være "patient".
Jeg har fået målt mine hormontal i går og de var stigende (de skulle helst være faldende) Men de var alt for lave ifht hvor langt jeg "burde være henne". Derfor er den lægelige opfattelse lige nu, at det sidder uden for livmoderen. Men de kan ikke se på scanningen af livmoder og æggeledere, hvor den sidder. Jeg skal på sygehuset igen i morgen tidlig for at have taget en hcg-blodprøve mere.
Det er bare ikke en fed situation - må indrømme, at jeg pt er ked af det
og bange,
samtidig med at hormonerne stadig pumper rundt i blodet
.
Jeg prøver at tage det så afslappet som muligt og håber
på det bedste for fremtiden. Håber lige nu at hormontallet er faldet så drastisk i morgen, at yderlig behandling ikke er nødvendig. 
Frygter en evt. operation og/eller en krads medicinsk behandling. Håber virkelig ikke, at det kommer dertil, for det vil kunne mindske chancerne for at blive gravid en anden gang. Fx hvis der dannes arvæv i æggeledere. + være forbundet med andre risici. Det er bare så ubehageligt at gå rundt i uvished og frygte, at man pludselig får det vildt dårligt, eller at ens fremtidsdrøm synker i grus.
Håber, håber, håber

Anmeld