FB af Hasses Lillebror :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

signe.

mrs X skriver:

Dejligt at høre om det i detaljer. Hvor er du dog uheldig!

Og må vi se?!

ja, ikke??! Jeg er så baby/børneglad som nogen kan være, og er rigtig go`til at blive gravid, men det der  med at VÆRE gravid er jeg sku knap så go`til hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

<3

signe. skriver:

ja, ikke??! Jeg er så baby/børneglad som nogen kan være, og er rigtig go`til at blive gravid, men det der  med at VÆRE gravid er jeg sku knap så go`til hehe...

Ja men i det mindste er det da bedre end med Hasse. Så næste gang kan det være du helt slipper men det er da utroligt!!

Anmeld

1. september 2011

signe.

mrs X skriver:

Ja men i det mindste er det da bedre end med Hasse. Så næste gang kan det være du helt slipper men det er da utroligt!!

hehe, ja nu må vi se...

Anmeld

1. september 2011

bullerbassen

signe. skriver:

ihh tak skal du have.. man må være tapper for sine børns skyld ind i mellem, når de selv viser sig at være nogle fightere...

Ja du har helt ret  glæder mig til at se et billede af ham

Anmeld

1. september 2011

Rosa

signe. skriver:

ej, tusind tak det er der ikke nogen der har sagt til mig før herinde.. synes ellers jeg bare fløj henover tasteturet, så var ret bange for det ville være uforståeligt

Og lige et sidespring, men har læst dine tråde, og du skal bare vide jeg tænker på dig i disse tider.. det må være en hård tid, specielt det i nu skal gennemgå med statsamtet... Håber du og Jonte,(og selvfølgelig også SF) kommer alle godt ud af det på dne anden side, når al denne virvar er overstået..

Tusind tak, hvor er det sødt af dig at tænke på os  Og god fornøjelse med den næste tid, jeg håber du vil dele den med os!!! 

Anmeld

1. september 2011

<3

signe. skriver:

hehe, ja nu må vi se...

Ja nu må vi se! men kan godt forstå at du er betænkelig!

Anmeld

2. september 2011

2babygirls

signe. skriver:

årh søde da.. men ja, det blev lidt grumt, men heldigvis slet ikke så galt som sidst, udover jeg denne gang blev så syg BAGEFTER, hvor jeg ved hasse var meget syg inden... de skal lige fra kameraet over på computeren, så de kommer nok i morgen

Godt at høre!!!
Håber I nyder jeres to små vidunder drenge derhjemme!!

Og glæder mig til billederne!!

Anmeld

3. september 2011

babyMark

Hej SigneTusind tak for din udførlige fb! Dejligt at læse mere detaljeret om hvordan det gik. Og jeg synes også du skriver rigtig godt! Jeg fik flashback til min første fødsel. Er nu selv nået til 28+1 uden tegn på noget som helst bortset fra lidt flimren for øjnene. Men pyha kan da godt frygte det der med at blive syg igen, men efter at have læst din fb tænker jeg, at det vil være nemmere at håndtere anden gang, da det hele så ikke vil være ukendt og uvist. Var du bange denne her gang de dage du lå på intensiv? Og så ellers et stort til lykke med laurits!

Anmeld

3. september 2011

Frøken J.

Stort tillykke med den lille fighter-baby! Du skriver virkelig godt, jeg var rørt til tårer. Og hvor er det dejligt du trods alt noget så langt denne gang, og at i alle er ok nu!

Anmeld

3. september 2011

IngenKoPåIsen

sikke en barsk omgang, men godt I klarede den 

Tillykke med lillebror- og sikke et flot navn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.