FB af Hasses Lillebror :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

metski83

Stort tillykke.

Dejligt at høre, at det gik meget bedre denne gang, på trods af ks.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

signe.

Rosa skriver:

Naaaiiii - stort stort tillykke til jer med lille Laurits!  Og tak for en spændende FB, hvor skriver du bare godt!!! Jeg synes du er megasej, og Lillebror med! Flot at han sådan kom stærkt fra start! 

Kærlig hilsen

Rosa

ej, tusind tak det er der ikke nogen der har sagt til mig før herinde.. synes ellers jeg bare fløj henover tasteturet, så var ret bange for det ville være uforståeligt

Og lige et sidespring, men har læst dine tråde, og du skal bare vide jeg tænker på dig i disse tider.. det må være en hård tid, specielt det i nu skal gennemgå med statsamtet... Håber du og Jonte,(og selvfølgelig også SF) kommer alle godt ud af det på dne anden side, når al denne virvar er overstået..

Anmeld

1. september 2011

signe.

twinboys skriver:

Hjertelig tillykke med lillebror og sikke et skøøønt navn...

Majbritt

tusinde tak... huha, det krævede næsten sved og tårer at nå frem til dette navn hehe..

Anmeld

1. september 2011

signe.

Gaia skriver:

Stort tillykke godt i begge kom helskindet igennem det. Ja de pres på livmoderen gør vanvittigt ondt og det lyder sørme til at de er gået hårdt til den hos dig. Du skal lige have en god bedring med på vejen og så lige et spørgsmål fra en som skal have sit numner 2 barn i april; er det meget hårdt med to børn? Håber ik det gør noget at jeg lige stiller det spørgsmål i din tråd.

det er helt i orden.. altså lige pt, er der ikke den store ændring for Laurits sover jo stort set hele tiden(undtagen om natten hvor han godt kan være lidt vågen) så indtil videre er det mest hårdt når Laurits har været vågen ved 5 tiden, og så Hasse vælger at sige godmorgen kl 6.30

Anmeld

1. september 2011

signe.

VIPpigen skriver:

Åhh, jeg er ked af du skulle igennem næsten samme tur igen. MEN hvor er det vidunderligt at høre i alle har det godt, og han er sådan en stor dreng.

Stor tillykke med lillebror, som lyder til at være ligeså dejlig som storebror, og 2 velskabte børn

ja, der gik lidt kludder i planen, men vi er godt tilfredse med at jeg gik til uge 34... det var så bare ærgeligt jeg blev så syg igen, men nu er jeg heldigvis ovenpå igen, og familien er samlet

Anmeld

1. september 2011

signe.

Tutter skriver:

Stort tillykke med ham søde S!

I har sgu nogle seje drenge

tusind tusind tak  årh dejlige ord til vores drenge, taaaaaaak hvordan går det med dig og det hele?

Anmeld

1. september 2011

signe.

MaybeBaby skriver:

Wow altså en omgang! Og Septembergruppens førstefødte og sikke et dejligt navn. Det passer så fint med Hasse! Stort stort tillykke og hurraaaaaa... (men hvor er billederne )

jeps, vi kan godt lide at være lidt fremme i skoene i vores familie, haha.. der kommer billeder senere i morgen

Anmeld

1. september 2011

signe.

Mulleunge skriver:

Hvor skønt, at alt endte godt altså .. (:
Normalt læser jeg ikke FB men historien greb mig godt nok ..
Tillykke med lillebror.

det var pænt af dig at tage dig tid til at læse dedn så mange tak...

Anmeld

1. september 2011

signe.

Christina.78 skriver:

STORT tillykke med den lille Mand...

taaaak

Anmeld

1. september 2011

signe.

Happiness skriver:

Puha, fik helt gåsehud! Men hvor klarede I det bare godt, og dejligt at læse at den lille bandit tager SÅ flot på! En rigtig supermand!

Stort tillykke til jer alle sammen med det nye familiemedlem!

ja, han vil nok blive en bette tyk en i forhold til sin så slanke storebror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.