FB af Hasses Lillebror :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

signe.

babyMark skriver:

Hej SigneTusind tak for din udførlige fb! Dejligt at læse mere detaljeret om hvordan det gik. Og jeg synes også du skriver rigtig godt! Jeg fik flashback til min første fødsel. Er nu selv nået til 28+1 uden tegn på noget som helst bortset fra lidt flimren for øjnene. Men pyha kan da godt frygte det der med at blive syg igen, men efter at have læst din fb tænker jeg, at det vil være nemmere at håndtere anden gang, da det hele så ikke vil være ukendt og uvist. Var du bange denne her gang de dage du lå på intensiv? Og så ellers et stort til lykke med laurits!

dejligt at nogen kan drage nytte af erfaringer

Ja jeg var bange da jeg lå på intensiv, men blev det først for alvor der lørdag nat, hvor det hele blev ret alvorligt, og jeg lå alene. I det øjeblik lægerne stormede ind, og blodet kom, og jeg blev dårlig pga blodtrykket, nåede jeg da lige at have tanken at nu er det nu... det var ikke specielt rart...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

signe.

Frøken J. skriver:

Stort tillykke med den lille fighter-baby! Du skriver virkelig godt, jeg var rørt til tårer. Og hvor er det dejligt du trods alt noget så langt denne gang, og at i alle er ok nu!

tusind tak  kan slet ikke vænne mig til at få ros for min måde at skrive på, hehe.. Ja, Laurits var heldigvis enormt hurtig til at vise at han altså ikke lige vidste at han var 6 uger for tidligt på den Jeg haltede lidt bagefter, men omkring en uge, så var jeg evd at være nogenlunde ved muffen igen..

Anmeld

3. september 2011

Frøken J.

signe. skriver:

tusind tak  kan slet ikke vænne mig til at få ros for min måde at skrive på, hehe.. Ja, Laurits var heldigvis enormt hurtig til at vise at han altså ikke lige vidste at han var 6 uger for tidligt på den Jeg haltede lidt bagefter, men omkring en uge, så var jeg evd at være nogenlunde ved muffen igen..

Det kan du ellers godt tillade dig at vænne dig til!
Jamen for søren, han er da blot blevet inspireret af sin seje fighter-storebror! Du har seje børn De vil frem i livet

Anmeld

3. september 2011

signe.

Frøken J. skriver:

Det kan du ellers godt tillade dig at vænne dig til!
Jamen for søren, han er da blot blevet inspireret af sin seje fighter-storebror! Du har seje børn De vil frem i livet

Mange tak, ja de børn kan vist et eller andet med at "dumpe" statistikkerne

Anmeld

3. september 2011

Saram

Waaouw, kæmpe stort tillykke til jer alle sammen med lile Laurits !! Glæder mig rigtig meget til at se billeder af ham!

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

3. september 2011

Becks

signe. skriver:

tusind tusind tak  årh dejlige ord til vores drenge, taaaaaaak hvordan går det med dig og det hele?

Så lidt

Det gik ikke så godt, jeg begyndte og bløde onsdag om aftenen, samme dag jeg var kommet til Tyrkiet og testede negativt om fredagen, så må på den igen

Anmeld

3. september 2011

babyMark

signe. skriver:

dejligt at nogen kan drage nytte af erfaringer

Ja jeg var bange da jeg lå på intensiv, men blev det først for alvor der lørdag nat, hvor det hele blev ret alvorligt, og jeg lå alene. I det øjeblik lægerne stormede ind, og blodet kom, og jeg blev dårlig pga blodtrykket, nåede jeg da lige at have tanken at nu er det nu... det var ikke specielt rart...

Ih ja det kan jeg godt forstå at du nåede at tænke. Men sikke en styrke du har Signe. Du kom så hurtigt igen. Er sikker på at dine drenge har et fightergen fra dig!

Anmeld

3. september 2011

signe.

babyMark skriver:

Ih ja det kan jeg godt forstå at du nåede at tænke. Men sikke en styrke du har Signe. Du kom så hurtigt igen. Er sikker på at dine drenge har et fightergen fra dig!

Tusind tak, hvor er det pænt sagt  det varmer virkelig..

Anmeld

3. september 2011

signe.

Tutter skriver:

Så lidt

Det gik ikke så godt, jeg begyndte og bløde onsdag om aftenen, samme dag jeg var kommet til Tyrkiet og testede negativt om fredagen, så må på den igen

Det jeg ked af at hører... havde ellers håbet at den var der... Flot at du er så stærk som du er.. med den viljestyrke skal det nok lykkedes

Anmeld

3. september 2011

Becks

signe. skriver:

Det jeg ked af at hører... havde ellers håbet at den var der... Flot at du er så stærk som du er.. med den viljestyrke skal det nok lykkedes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.