Kan man være i tvivl hvis vandet går?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Gaia

Jeg var ikke i tvivl, da det kom i to små skvulp. Tror mange gange man ved instinktivt hvad det er. Det var dog en spøjs følelse sådan skvulp skvulp en meget tidlig mandag morgen Så vågner man skisme hurtigt ih når jeg tænker på det så falder tanken på fødslen og glæder mig sådan! ...er kun i uge 7 så laaang tid endnu. Nå men altså var i hvert fald ikke i tvivl om vandafgangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Når du husker tilbage - Gjorde det ondt på nogen måder da "vandballonen" sprang? 

nej. jeg mærkede det først da vandet var gået. kunne ikke mærke det gik bare at jeg var meget våd bag efter.

Anmeld

1. september 2011

bullerbassen

Mira0911 skriver:

Okey - så det kan godt lade sig gøre... Men det er også meget forskelligt hvornår veerne kommer efter vandet er gået, hvis ikke man har dem før?

Altså da jeg ventede de store ( tvillinger ) skulle vi ned i byn og handle det sidste ( 6 uger til termin ) ville lige gå på toilettet og det føltes som det blev ved med at løbe.

Ringede til jordemoderen og aftale vi skulle mødes en time efter - lå mig i sengen og efter et stykke til begyndte der lidt sammentrækninger. Ikke meget.

Ved Silas startede veerne først og opdagede som sagt slet ikke vandet gik på nået tidspunkt. Men det gjorde det jo og kan da også huske jordenmoderen sagde , at nu er vandet gået men det må være meget lidt for opdager intet. Men det gik sku også stærkt

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

bullerbassen skriver:

Altså da jeg ventede de store ( tvillinger ) skulle vi ned i byn og handle det sidste ( 6 uger til termin ) ville lige gå på toilettet og det føltes som det blev ved med at løbe.

Ringede til jordemoderen og aftale vi skulle mødes en time efter - lå mig i sengen og efter et stykke til begyndte der lidt sammentrækninger. Ikke meget.

Ved Silas startede veerne først og opdagede som sagt slet ikke vandet gik på nået tidspunkt. Men det gjorde det jo og kan da også huske jordenmoderen sagde , at nu er vandet gået men det må være meget lidt for opdager intet. Men det gik sku også stærkt

Okey... Rart nok at læse om hvordan I andre har oplevet det osv osv... 

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

nej. jeg mærkede det først da vandet var gået. kunne ikke mærke det gik bare at jeg var meget våd bag efter.

Okey... 

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

Gaia skriver:

Jeg var ikke i tvivl, da det kom i to små skvulp. Tror mange gange man ved instinktivt hvad det er. Det var dog en spøjs følelse sådan skvulp skvulp en meget tidlig mandag morgen Så vågner man skisme hurtigt ih når jeg tænker på det så falder tanken på fødslen og glæder mig sådan! ...er kun i uge 7 så laaang tid endnu. Nå men altså var i hvert fald ikke i tvivl om vandafgangen

Okey... Jeg er lidt at en pivskid... Allerede nu, er jeg slet ikke meget for at komme ud og handle, for hvad nu hvis vandet går osv osv... 

Så jeg holder mig hjemme indtil jeg har født.. Har ikke så lang tid tilbage... 

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

Dansker I Holland skriver:

Hej søde.. Jeg var i tvivl ved min ældste datter om det var vandet der var gået. Men med de to andre var jeg ikke i tvivl. For det skete på nøjagtig samme måde Havde lige tisset, trukket bukserne op da det gik ggg..

hehe okey... Jeg ved jo slet ikke hvordan det føles når det går... Så det er rart nok at vide hvordan og hvorledes... 

Anmeld

1. september 2011

heaven

jeg var ikke i tvivl da vandet gik - overhovedet..... man siger dog  at hvis man ER i tvivl, så skal man tage et bind på - så finder man hurtigt ud af det i og med binder bliver fyldt - ved mig gik det ret så hurtigt, hehe...... fik brugt NOGLE bind og trusser....

held og lykke når tid er, hehe....

Jannie

Anmeld

1. september 2011

Dansker I Holland

Mira0911 skriver:

hehe okey... Jeg ved jo slet ikke hvordan det føles når det går... Så det er rart nok at vide hvordan og hvorledes... 

Jeg kan sige så meget at det føles ligesom når du tisser, lige bortset fra at tissetrangen ikke er der ggg ..

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

heaven skriver:

jeg var ikke i tvivl da vandet gik - overhovedet..... man siger dog  at hvis man ER i tvivl, så skal man tage et bind på - så finder man hurtigt ud af det i og med binder bliver fyldt - ved mig gik det ret så hurtigt, hehe...... fik brugt NOGLE bind og trusser....

held og lykke når tid er, hehe....

Jannie

Har også hørt at man skal tage bind på... Tit føler jeg at der er noget der siver... Men det er simpelthen udflådet der gør det... 

Jo tak skal du have.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.