Kan man være i tvivl hvis vandet går?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.224 visninger
50 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Mira0911

Ja.. Et spørgsmål... 

Kan man være i tvivl om vandet er gået eller når det går? 

Har ikke selv prøvet det, da det med Julie blev taget på sygehuset... 

Så vil rigtig gerne høre andre om i har været i tvivl eller kunne mærke at det var vandet der gik der... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Den lykkelige

Jeg var IKKE i tvivl om det var det!!! Det løb HELT vildt ned af benene.. og kom i kæmpe skyller..
Men altså hvis hovedet står så godt fast kan det godt sive også kan man være i tvivl.. Da min mor var gravidmed mig var vandet gået halvandet døgn inden hun vidste det.. Og hun havde intet mærket..
Så kan vist godt lade sig gøre.. forstår jeg bare ikke med den oplevelse jeg havde.. der kunne kun et håndklæde mellem benene holde lidt på det indtil jeg nåede toilettet igen

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

Den lykkelige skriver:

Jeg var IKKE i tvivl om det var det!!! Det løb HELT vildt ned af benene.. og kom i kæmpe skyller..
Men altså hvis hovedet står så godt fast kan det godt sive også kan man være i tvivl.. Da min mor var gravidmed mig var vandet gået halvandet døgn inden hun vidste det.. Og hun havde intet mærket..
Så kan vist godt lade sig gøre.. forstår jeg bare ikke med den oplevelse jeg havde.. der kunne kun et håndklæde mellem benene holde lidt på det indtil jeg nåede toilettet igen

Okey... Ja min tøs står næsten fast, det gjorde hun i Mandags hvert fald, overlægen kunne rokke meget lidt med hende... 

Anmeld

1. september 2011

kiwilouise

Mira0911 skriver:

Ja.. Et spørgsmål... 

Så vil rigtig gerne høre andre om i har været i tvivl eller kunne mærke at det var vandet der gik der... 

ja jeg var meget i tvivl. jeg troede jeg havde tisset ned af benene på mig selv og det var selvom jeg stod og skulle presse en unge ud på fødegangen

Anmeld

1. september 2011

Hailiesmom11

Jeg ved ikke hvordan det føles når vandet går, mit blev nemlig også taget..

Men dagen før jeg fødte Hailie gik mit forvand og der troede jeg nemlig mit vand gik, så det skal du være forberedt på at det kan finde på

Anmeld

1. september 2011

SjeBets

jeg var ikke i tvivl, da jeg fik min den første der gik vandet selv, og det føltes som om jeg havde en vandballon mellem benene der sprang .. jeg kunne mærke det gav sig og så kom vandet og jeg tænker lige som så mange andre .. at det måtte da være tis ...

men nej det var vandet. anden gang blev det taget

Anmeld

1. september 2011

Carina1977

Mira0911 skriver:

Ja.. Et spørgsmål... 

Ved mig startede det med at vandet gik.

Altså jeg personligt, var slet ikke i tvivl om at vandet gik. Jeg kunne tydeligt mærke at det kom fra skeden og at det ikke bare var et uheld i bukserne

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

Wulffi89 skriver:

Jeg ved ikke hvordan det føles når vandet går, mit blev nemlig også taget..

Men dagen før jeg fødte Hailie gik mit forvand og der troede jeg nemlig mit vand gik, så det skal du være forberedt på at det kan finde på

Forvand? Det har jeg aldrig hørt om.... 

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Ved mig startede det med at vandet gik.

Altså jeg personligt, var slet ikke i tvivl om at vandet gik. Jeg kunne tydeligt mærke at det kom fra skeden og at det ikke bare var et uheld i bukserne

Vil godt tro man ikke tænker at det bare er et uheld når det ikke stopper... allerhelst vil jeg da at det går på sygehuset, så jeg ikke ødelægger sengen eller noget herhjemme... 

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

SjeBets skriver:

jeg var ikke i tvivl, da jeg fik min den første der gik vandet selv, og det føltes som om jeg havde en vandballon mellem benene der sprang .. jeg kunne mærke det gav sig og så kom vandet og jeg tænker lige som så mange andre .. at det måtte da være tis ...

men nej det var vandet. anden gang blev det taget

Okey... Jeg er så forsigtig allerede nu, jeg er ikke meget for at tage med ud og handle osv, for hvis nu vandet går... 

Sådan havde jeg det også med Julie da jeg ventede hende... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.