Kan man være i tvivl hvis vandet går?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Hailiesmom11

Mira0911 skriver:

Forvand? Det har jeg aldrig hørt om.... 

Nej det havde jeg heller ikke før mit det gik... Men det er en lille smule fostervand der ligger i en lille lomme foran moderkagen  Mener jeg nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

B&J

Jeg var slet ikke i tvivl. fra vandet kig og 5 minutter efter var mine bukser så våde de kunne vrides og der lå en kæmpe pytte med vand omkring mig

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

kiwilouise skriver:

ja jeg var meget i tvivl. jeg troede jeg havde tisset ned af benene på mig selv og det var selvom jeg stod og skulle presse en unge ud på fødegangen

Okey... Ja frygter også lidt jeg skulle ske og blive i tvivl, hvis det går herhjemme... 

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

B&J skriver:

Jeg var slet ikke i tvivl. fra vandet kig og 5 minutter efter var mine bukser så våde de kunne vrides og der lå en kæmpe pytte med vand omkring mig

Ah jeg skal bare kigge efter vandpytten, hvis det går herhjemme.... 

Der er tit jeg føler der er noget som siver ud, og tjekker tit, men bindet er ikke rigtig VÅDT hele vejen igennem... 

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

Wulffi89 skriver:

Nej det havde jeg heller ikke før mit det gik... Men det er en lille smule fostervand der ligger i en lille lomme foran moderkagen  Mener jeg nok

Okey på den måde... 

Anmeld

1. september 2011

Carina1977

Mira0911 skriver:

Vil godt tro man ikke tænker at det bare er et uheld når det ikke stopper... allerhelst vil jeg da at det går på sygehuset, så jeg ikke ødelægger sengen eller noget herhjemme... 

Jeg havde en pude jeg måtte kassere bagefter.....den stank ækelt

Anmeld

1. september 2011

B&J

Mira0911 skriver:

Ah jeg skal bare kigge efter vandpytten, hvis det går herhjemme.... 

Der er tit jeg føler der er noget som siver ud, og tjekker tit, men bindet er ikke rigtig VÅDT hele vejen igennem... 

hihihi er fyldte jeg 3 kæmpe bleer på under ½minutter jeg fik skyldene vand hele tiden

men der er jo nogle der oplever det bare siver stille og roligt, men det kan jo også bare være en smule tis der kommer hvis barnet sparker ned i bæren

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Jeg havde en pude jeg måtte kassere bagefter.....den stank ækelt

Ja så er det med at få den smidt langt væk... 

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

B&J skriver:

hihihi er fyldte jeg 3 kæmpe bleer på under ½minutter jeg fik skyldene vand hele tiden

men der er jo nogle der oplever det bare siver stille og roligt, men det kan jo også bare være en smule tis der kommer hvis barnet sparker ned i bæren

Vildt... Håber på mit bare går stille og roligt... 

Anmeld

1. september 2011

bullerbassen

Mira0911 skriver:

Ja.. Et spørgsmål... 

Kan man være i tvivl om vandet er gået eller når det går? 

Har ikke selv prøvet det, da det med Julie blev taget på sygehuset... 

Så vil rigtig gerne høre andre om i har været i tvivl eller kunne mærke at det var vandet der gik der... 

Ja det kan man godt - ved tvillingerne var jeg meget i tvivl om vandet var gået så kom til tjek på fødegangen og den var godt nok.

Ved Silas opdagede jeg heller ikke vandet gik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.