Vælge populært navn fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Laura.

Jeg synes man skal vælge det navn man kan li`, og så synes jeg at William er et super flot navn.

Derimod, kan jeg ikke se, hvorfor det skulle være synd for et barn at det deler navn med så mange andre ? Jeg deler selv navn med flere tusinde, og jeg er da glad for mit..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg har svaret at jeg ville lige tænke over det, men egentligt betyder det ikke så meget for mig. Min kæreste hedder Peder, det udtales Peter, og det er meget besværligt at få dem til at kalde ham hvad han selv syntes han hedder 

Vores barn bliver opkaldt efter en af mine bedsteforældre fordi det er det flotteste navn man kan hedde, syntes jeg, der er en oplagt kælenavns-mulighed til, det staves nemt og så også lidt at det er specielt 

Men jeg syntes, at hvis I syntes William er flot, så har I jo egentligt ret i det - bare lad være med at kalde ham Viliahm eller noget i den stil

Netop - Stavemåden gør det jo ikke mere specielt, bare mere besværligt!

Anmeld

1. september 2011

-Sigrid-

Netop - Stavemåden gør det jo ikke mere specielt, bare mere besværligt!

Anmeld

1. september 2011

Muhmi

Stemte vist forkert....

Ville være ked af at mit barn delte navn med så mange, men igen, hvis det er det navn jeg har drømt om hele mit liv, så var det nok det jeg ville vælge...

Jeg valgte dog mit yndlingsnavn fra til min søn, fordi jeg modtog meget kritik for det, både fra kæreste og familie...

Anmeld

1. september 2011

Dansker i England

Jeg har tænkt på nogle navne til baby men er lidt i tvivl, om jeg vil vælge dem, da de begge ligger i top 15 - men i sidste ende er barnet vel unikt selvom der er 2-3 andre i klassen, der hedder det samme. Så jeg har stemt måske.

Anmeld

1. september 2011

Millesmammi

william lå på min liste som nummer 1! og lillebror kom til at hedde det, hvis jeg selv skulle bestemme - men kæresten kan bestemt ikke lide det, men jeg ville ikke vælge det fra pga det!

Anmeld

1. september 2011

Lone Jakobsen

hvis det var mit absolut ynglingsnavn, nej så ville jeg ikke vælge det fra pga. det.

jeg valgte min søns navn, på trods af mange protester, fordi jeg bare knus elskede det fra starten.

at et navn ligger på top 50 gør ingen forskel for mig.

Anmeld

2. september 2011

Pigent

Anonym skriver:

Ville du vælge navnet William fra, selv om det var din personlige favorit, fordi det er det mest brugte/populære navn til drenge født i 2010?

Kommentér gerne dit svar...

Hvis ja, hvorfor er det vigtigt for dig, at det ikke er så populært?

Er et navn for populært, hvis det ligger på top 50?

Jeg har stemt "Nej, jeg synes det handler om hvad jeg kan lide - uafhængigt af statistikken"

Jeg elsker navnet William  Men der er nogle navne som jeg synes er kedelig fordi de er så brugte, men lige William der er det lige meget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.