Vælge populært navn fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du vælge navnet William fra pga. navnets popularitet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.464 visninger
37 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Anonym trådstarter

Ville du vælge navnet William fra, selv om det var din personlige favorit, fordi det er det mest brugte/populære navn til drenge født i 2010?

Kommentér gerne dit svar...

Hvis ja, hvorfor er det vigtigt for dig, at det ikke er så populært?

Er et navn for populært, hvis det ligger på top 50?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ville du vælge navnet William fra, selv om det var din personlige favorit, fordi det er det mest brugte/populære navn til drenge født i 2010?

Synes den er svær! Havde selv Isabella oppe at vende, men var i tvivl fordi den ligger i top på listen. Det blev heller ikke det navn, men det var mere fordi min kæreste ikke brød sig om det. Hvis jeg VIRKELIG elskede navnet, ville jeg nok tage det, men det er bestemt noget jeg ville tænke over. Mere aht. det der med, at der så er mange i en klasse der hedder det samme fx.. Ikke fordi jeg absolut vil være mega speciel. Men okay! Hvem ved om det navn jeg har valgt til vores pige er det mest populære om 5 år

Anmeld

1. september 2011

Alba

Jeg har hørt fra så mange forældre at de ønskede de havde fundet et navn som ikke var populært efter deres børn er vokset og med 3-4 andre der hedder det samme. Jeg bliver selv rigtig irriteret når jeg møder nogen som hedder det samme som mig, for når nogen så kalder og alle reagerer så er det irriterende i længden.

William er en rigtig flot navn og har selv haft det i tankerne men det popularitet har fået mig på andre tanker.

Jeg har svaret Måske.

Anmeld

1. september 2011

LIZO

vi valgte speciele navne. jeg hedder selv camilla sammen med mange andre. og hadet at det carmilla b og camille e og camille h.. så for t undgå det valgte vi meget hurtige populærer navne fra

Anmeld

1. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

To dage før jeg fødte min dreng i oktober 2007 havde vi bestemt os for, at hvis det blev en dreng skulle han hedde William. Vi fik så en dreng, men bestemte os i stedet for Luka. Dengang var der ingen der hed William, men det hedder alle drenge stort set i dag. Jeg synes det er et rigtigt sødt navn, men ville aldrig vælge et som er så populært.

Anmeld

1. september 2011

Lunae

Anonym skriver:

Jeg har stemt måske, men jeg hælder nok mest til ja! Vi har bevidst gået udenom de helt populære navne, da vi ikke er interessereret i, at vores datter fx skulle kaldes Lærke F. Desuden er der stor chance for, at folk blot finder på et øge/kælenavn, hvis der er for mange med samme navn!!

Anmeld

1. september 2011

B&J

Ja jeg ville vælge det fra men kun fordi vi har en i familien der hedder det

men er heller ikke så god til det alle hedder

Anmeld

1. september 2011

L.J.L

Vores søn hedder Lauritz, og det var vi begge enige om at han skulle hedde, uanset hvad. Jeg aner faktisk ikke om hans navn er på den der top 10,20,30,40,50 liste, og jeg er også temmelig ligeglad. Så længe vi selv er glade for navnet

Så jeg har stemt NEJ! i afstemningen

Anmeld

1. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg hedder selv Maria, som lå på top 3 i midten af 80'erne, og har egentlig aldrig selv set det som et problem.

Jeg har ikke kendt ret mange gennem hele mit liv der hedder det, og kun da jeg gik i 2. klasse, var der en anden med samme navn. Så bliver det overhovedet et problem?

Men alligevel tænker jeg over om vi skal vælge William til vores søn eller om det er for populært. Rigtig mange siger at de ville finde et navn der ikke var så populært. Og kan læse herinde at mange vælger populære navne fra alene pga. populariteten..

Anmeld

1. september 2011

BABYPIGEnr4

Anonym skriver:

Vi vælger et navn vi kan lide, men vælger også de mest populære navne fra. Fx. hedder jeg Helle og det er altid en eller flere der hedder lige meget hvor jeg er. Fx har jeg to veninder der hedder Helle og det er temmelig upersonligt at gå i byen sammen

Jeg har tre børn, hvoraf de to har usædvanlige navne og den sidste et ret almindeligt. Men nogle gange skal man jo følge sit hjerte

Baby'este hilsner Helle (32+2)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.