Så har jeg også prøvet at blive smidt en tur på fødegangen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

ibsilon

Hej alle jer der venter på guldklumpen bestemmer sig for at komme ud, håber det alt vil gå fint, mine skønne guldklumper har ligget på 3050g, 2650g, 3100g, og min sidste mussebasse var den størreste 3200g, så jeg er glad for at de ikke var større, men fik noget af et chok da JM vuderede min nr 2 til at være over 3500g samme aften jeg kom ind med veer, så da hun kom ud var det første jeg udbrød " hun er da ikke særlig stor, ligner en kylling" og JM var flad af grin...så skønt at man får dem i forskellige størrelser... for når de er ude så folder de sig sjovt nok ud med deller og hvad der hører sig til at dejlige babyting..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

piadas

Frøken J. skriver:

Håber det! Er spændt på hvad de siger i dga, for jeg havde det ret skidt fysisk i aftes og har det også dårligt her til morgen. Godt det er på Skejby hos profferne

Hahaha! Ja, skulle have spurgt om ikke han lige kunne se, om det var sådan en brunøjet lækkerling 

Ja det kan jeg godt forstå. Håber du snart får det bedre.

Pøj pøj!

Anmeld

1. september 2011

Frøken J.

ibsilon skriver:

Hej alle jer der venter på guldklumpen bestemmer sig for at komme ud, håber det alt vil gå fint, mine skønne guldklumper har ligget på 3050g, 2650g, 3100g, og min sidste mussebasse var den størreste 3200g, så jeg er glad for at de ikke var større, men fik noget af et chok da JM vuderede min nr 2 til at være over 3500g samme aften jeg kom ind med veer, så da hun kom ud var det første jeg udbrød " hun er da ikke særlig stor, ligner en kylling" og JM var flad af grin...så skønt at man får dem i forskellige størrelser... for når de er ude så folder de sig sjovt nok ud med deller og hvad der hører sig til at dejlige babyting..

Haha en kylling, det var sødt Men ja, de små pus kommer jo i alle størrelser og længder! Og det er jo tegn på hun trives derinde med den vægt, så det er jo kun dejligt  

Anmeld

1. september 2011

Frøken J.

piadas skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Håber du snart får det bedre.

Pøj pøj!

Takker 

Anmeld

1. september 2011

ibsilon

Frøken J. skriver:

Haha en kylling, det var sødt Men ja, de små pus kommer jo i alle størrelser og længder! Og det er jo tegn på hun trives derinde med den vægt, så det er jo kun dejligt  

Huh ja heldighvis for det...

Anmeld

1. september 2011

Lotus86

Frøken J. skriver:

Men alligevel en ok afvigelse Det er sjovt, for før jeg blev gravid synes jeg, at 4kgs babyer var HEEEELT vildt, men så kommer man herind og opdager hurtigt, at det faktisk er meget normalt og udbredt, at folk får børn på den størrelse  

Ja sådan havde jeg det også, lige indtil Valdemar kom, for selvom han var en 4 kg's baby, så var han jo stadig bitte lille

Anmeld

1. september 2011

-Milla-

Hold da op, sikken oplevelse og godt at høre prinsessen har det fint.
Måske hun også kommer før tid, nu hvor hun ligger så dybt. Hun ligger måske og arbejder ihærdigt på det og deraf det lidt for høje tal.
Hvem ved, det blir i hvert fald spændende. God fødsel, når tiden kommer.

Anmeld

1. september 2011

SussieThyssen

Frøken J. skriver:

Ja, du kender jo godt til det med store spædbørn 

Hehe ja.

Updater du når du ved hvordan det går??

Anmeld

1. september 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Hehe ja.

Updater du når du ved hvordan det går??

Er kommet hjem her for en halv time siden Det gik fint.. Sædvanlig meget ventetid. Skulle bare lige have kørt strimmel 20 min sagde de, men lå der i TRE TIMER næsten. Hehe - Og det var vist ikke fordi de ville checke den så længe, tror bare de havde travlt med andre ting Den lå konsekvent oppe i det "gule" og ikke så gode felt i alle tre timer, men lidt blandede meldinger..

Den ene jordemoder sagde, at det self. ikke var så godt, hvis hjerterytmen altid lå på det niveau, men lægen sagde, at det var fint nok.. Så ja, nu må vi se. Fik taget nogle blodprøver, fordi jeg selv har haft det skidt. Havde en anelse forhøjet temperatur og en lille smule protein i urinen, men jordemoderen sagde, at det kunne skyldes så meget. Så de vil ringe, når de får svar på blodprøverne, og så må vi se

Men alt i alt en temmelig lang dag! Heldigvis var Laulund87 med, så jeg havde nogen at snakke med  

Anmeld

1. september 2011

SussieThyssen

Frøken J. skriver:

Er kommet hjem her for en halv time siden Det gik fint.. Sædvanlig meget ventetid. Skulle bare lige have kørt strimmel 20 min sagde de, men lå der i TRE TIMER næsten. Hehe - Og det var vist ikke fordi de ville checke den så længe, tror bare de havde travlt med andre ting Den lå konsekvent oppe i det "gule" og ikke så gode felt i alle tre timer, men lidt blandede meldinger..

Den ene jordemoder sagde, at det self. ikke var så godt, hvis hjerterytmen altid lå på det niveau, men lægen sagde, at det var fint nok.. Så ja, nu må vi se. Fik taget nogle blodprøver, fordi jeg selv har haft det skidt. Havde en anelse forhøjet temperatur og en lille smule protein i urinen, men jordemoderen sagde, at det kunne skyldes så meget. Så de vil ringe, når de får svar på blodprøverne, og så må vi se

Men alt i alt en temmelig lang dag! Heldigvis var Laulund87 med, så jeg havde nogen at snakke med  

Held og lykke med det hele søde ven.
Og 1000 positive tanker.
Dejligt at du havde Lau med..hun er sådan en sød pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.