Så har jeg også prøvet at blive smidt en tur på fødegangen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Måske er der forskel på person til person Det gør ikke noget den kommer derop i perioder, men det skal helst ikke være sådan at "grundkurven" ligger på over 160. Den skal helst ligge på max 150 og så med fx udsving op i 160'erne Hvis den hele tiden ligger op i 160'erne med udsving endnu længere oppe, så er det for meget sagde de

okay (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

SussieThyssen

Et kærligt kram fra mig til dig min søde pige.
Jeg er sikker på at din lille prop har det fint og godt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. august 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Et kærligt kram fra mig til dig min søde pige.
Jeg er sikker på at din lille prop har det fint og godt.

Kærligst
Sussie

Tak, søde Sussie! Håber også hun har det fint! Nu må vi se, hvad de kommer frem til i morgen  

Anmeld

31. august 2011

Frøken J.

Lotus86 skriver:

Haha.. Så var der godt nok mange der skulle have kejsersnit

Men altså, hun er sikkert slet ikke så stor når hun kommer ud, synes altid de 'store' babyer er mindre ved fødslen end hvad de er blevet skønnet til, men det bliver spændende at se, og nu er der jo ikke spor længe til

Ja, det hører man nemlig tit! Men jeg tænker, at når JM skønnede hende til 2700 ved at mærke på hende, og at hun blev målt til 3000 ved scanningen, så passer det nok meget godt, at hun vejer noget i den dur  

Anmeld

31. august 2011

Lotus86

Frøken J. skriver:

Ja, det hører man nemlig tit! Men jeg tænker, at når JM skønnede hende til 2700 ved at mærke på hende, og at hun blev målt til 3000 ved scanningen, så passer det nok meget godt, at hun vejer noget i den dur  

Jah det har du nok ret i.. Valdemar blev også igennem hele min graviditet skønnet til at være en stooor baby, og havde jo nærmest forventet at føde en 8 kg's baby, han blev skønnet til 4300 ved fødslen, men vejede 'kun' 4050 gram, så han var ikke så kæmpe alligevel

Anmeld

31. august 2011

piadas

Æj, altså, men mon ikke lægerne har styr på det.

Nu hvor I både kunne se deller og hårpragt kom jeg til at tænke på, om I ikke også fik øjenfarven at vide!

Anmeld

1. september 2011

SussieThyssen

Frøken J. skriver:

LOL
Mine er altid blevet undervurderet vægtmæssigt undtagen af min jordemoder

Anmeld

1. september 2011

Frøken J.

Lotus86 skriver:

Jah det har du nok ret i.. Valdemar blev også igennem hele min graviditet skønnet til at være en stooor baby, og havde jo nærmest forventet at føde en 8 kg's baby, han blev skønnet til 4300 ved fødslen, men vejede 'kun' 4050 gram, så han var ikke så kæmpe alligevel

Men alligevel en ok afvigelse Det er sjovt, for før jeg blev gravid synes jeg, at 4kgs babyer var HEEEELT vildt, men så kommer man herind og opdager hurtigt, at det faktisk er meget normalt og udbredt, at folk får børn på den størrelse  

Anmeld

1. september 2011

Frøken J.

piadas skriver:

Æj, altså, men mon ikke lægerne har styr på det.

Nu hvor I både kunne se deller og hårpragt kom jeg til at tænke på, om I ikke også fik øjenfarven at vide!

Håber det! Er spændt på hvad de siger i dga, for jeg havde det ret skidt fysisk i aftes og har det også dårligt her til morgen. Godt det er på Skejby hos profferne

Hahaha! Ja, skulle have spurgt om ikke han lige kunne se, om det var sådan en brunøjet lækkerling 

Anmeld

1. september 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

LOL
Mine er altid blevet undervurderet vægtmæssigt undtagen af min jordemoder

Ja, du kender jo godt til det med store spædbørn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.