Man ved man er gravid når....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Glad Giraf

man ved man er gravid når det tager 5-7 gange rokken frem og tilbage for at komme op af sofaen...

Eller når man konstant har mel osv på maven efter madlavning, UDEN at se det selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Dansker i England

Man ved, man er gravid, når man seriøst tænker, at det ville være lettere at tisse i sengen i stedet for igen igen igen at gå ud på toilettet om natten.

Anmeld

2. september 2011

MisMille

Hehe  når man ikke kan gå nogle steder uden sin brækspand. Ser lidt sjovt ud i toget, eller når man skal tjekke ind på et hotel.. Men hold da op, den er jo blivet min bedsteven 

Anmeld

2. september 2011

TR

bette skriver:

man ved man er gravid når ens veninde spørger hvad man laver og man for 10 gang den samme dag er ved at drikke kakao...  

eller når man vækker manden om natten for at få ham til at hjælpe en om på den anden side at ligge  

man ved man er gravid når det er temmelig længe siden man har set sit skræv...

eller når man står og råber som en sindssyg på ens hund at den skal komme på plads.. og man efter 10 minutters skrigeri finder ud af at hunden har stået og gloet på en hele tiden men ikke har kunnet se den for maven

Hehe så må min kæreste være gravid , han kan drikke flere liter kakao om dagen hhehehee ,,,

Anmeld

2. september 2011

Clisolka

Man ved man er gravid når:
Maven er i vejen ved alt man laver, man skal have hjælp til at vende sig i sengen, komme op ad sofaen

Anmeld

2. september 2011

ønskebørn74

Når man skal have capers til alt... I sandwisches, på kartoffelmosen og den forlorne hare... Og man vel at mærke normalt synes det er noget af det klammeste...

Når man tisser så tit at man overvejer en porta potty i stuen...

Når man må have en brækpose med ud at handle, fordi der lugter af frugt te over alt...

Når man bare må æde 2 hele kg blommer, for så at skide røven i laser og må tage hul på zinksalven der var købt til baby...

Når manden sidder med mange lag tøj, blå på næsen og man stadig hyst råber.. Hold kæft hvor er her bare varmt... Har du skruet op for varmen din idiot...

Når man kl. 3 om natten dør hvis ikke man får en syltet agurk med creme fraice...

Anmeld

2. september 2011

Mettefpigen

Man ved man er gravid når man kan lave "mavedans" og det eneste som IKKE rykker sig er maven  Og man gå på banegården kl 23 om aftenen for at købe roulade og kage fordi det er lige det man har lyst til

Anmeld

2. september 2011

Nitz - <3 David

Når man om morgenen efter kæresten er kørt på arbejde, står op for at spise en "Hanuta" (tysk vaffel ting med chokolede, nødder og vaffel.. lidt ala knoppers) Og så går ind i seng og ser morgen tv..

Anmeld

2. september 2011

ano14316

Sujan skriver:

Ja ved godt vi har haft ligende tråde før... men synes de er så sjove:-)

og fordi jeg selv lavede denne i dag

Man ved man er gravid når man sidder i sin bil på Bilkas parkeringsplads og guffer chokolade boller og drikker appensin juice fra 1 l karton,(som man lige har været inde og købe) fordi man simpelthen ikke kan vente de 10 min. det tager at køre hjem.

Hvad laver i af sjove/skøre ting?????

man ved man er gravid, når man ser en dåse ferskner i netto, er nød til at købe dem.. købe piskefløde, æg og vanilje.... går hjem og laver råcreme, for at man kan sidde og smæske dig i syltede ferskner og råcreme..

Anmeld

2. september 2011

NinaNymannMadsen

man ved man er gravid når lige meget hvad man laver har ondt et eller andet sted i kroppen.
man ikke kan vende sig i sengen uden at vågne op og bruge 10 minutter for at komme fra den ene side til den anden.
når man har har problemer med at komme ud af sengen for det at sætte sig op og komme ud over kanten gør ondt.

ja jeg er højgravid med kun 37 dage tilbage og har sindsygt ondt i mit skræv bare jeg bevæger mig det mindste, hvertfald når jeg skal ud af sengen, op fra sofaen eller noget ligne. eller bare vende mig rundt fra side til ryg eller fra side til side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.