Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sujan skriver: Ja ved godt vi har haft ligende tråde før... men synes de er så sjove:-)og fordi jeg selv lavede denne i dagMan ved man er gravid når man sidder i sin bil på Bilkas parkeringsplads og guffer chokolade boller og drikker appensin juice fra 1 l karton,(som man lige har været inde og købe) fordi man simpelthen ikke kan vente de 10 min. det tager at køre hjem. Hvad laver i af sjove/skøre ting?????
Ja ved godt vi har haft ligende tråde før... men synes de er så sjove:-)og fordi jeg selv lavede denne i dagMan ved man er gravid når man sidder i sin bil på Bilkas parkeringsplads og guffer chokolade boller og drikker appensin juice fra 1 l karton,(som man lige har været inde og købe) fordi man simpelthen ikke kan vente de 10 min. det tager at køre hjem. Hvad laver i af sjove/skøre ting?????
lige i øjeblikket kan jeg ikke leve uden mine rundstykker fra bageren med pålægs chokolade og bagefter en thebirkes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dansker i England skriver: Når man vågner kl 6 om morgenen og tror, man kommer til at dø af sult, hvis man ikke får noget mad nu og her, så ved man, man er gravid
Når man vågner kl 6 om morgenen og tror, man kommer til at dø af sult, hvis man ikke får noget mad nu og her, så ved man, man er gravid
Haha! Me too!!
Man ved at man er gravid, når man kan æde 12 lillebror ostehapser på ingen tid!
Når man skal op og tisse om natten over 4-9gange
B&J skriver: Når man skal op og tisse om natten over 4-9gange
Ha ha ja 4-9 gange, den var go'
Haha det lyder som om I spiser meget, og ikke af det gode ;b - ditto
Når man ikke kan se reklamer med babyer, familier, ældre mennesker eller bare generelt mennesker og så musik i baggrunden - og stortuder
BJNGJ. skriver: Man ved at man er gravid, når man kan æde 12 lillebror ostehapser på ingen tid!
Hørt.
når gulvet er alt få langt væk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128