Man ved man er gravid når....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.307 visninger
50 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Sujan

Ja ved godt vi har haft ligende tråde før... men synes de er så sjove:-)

og fordi jeg selv lavede denne i dag

Man ved man er gravid når man sidder i sin bil på Bilkas parkeringsplads og guffer chokolade boller og drikker appensin juice fra 1 l karton,(som man lige har været inde og købe) fordi man simpelthen ikke kan vente de 10 min. det tager at køre hjem.

Hvad laver i af sjove/skøre ting?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

TR

Sujan skriver:

Ja ved godt vi har haft ligende tråde før... men synes de er så sjove:-)

og fordi jeg selv lavede denne i dag

Man ved man er gravid når man sidder i sin bil på Bilkas parkeringsplads og guffer chokolade boller og drikker appensin juice fra 1 l karton,(som man lige har været inde og købe) fordi man simpelthen ikke kan vente de 10 min. det tager at køre hjem.

Hvad laver i af sjove/skøre ting?????

Hehe kan lige se det for mig ..
Jeg har desværre ikke nogle, da jeg ikke er gravid endnu ..

Anmeld

31. august 2011

Frk.S

Når man har så meget chokolade cravings, at man går på rov i pakken med pålægschokolade... til den er tom  (desuden har man normalt næsten aldrig pålægschokolade - men det er blevet noget oftere i graviditeten)

Anmeld

31. august 2011

Sujan

Frk.S skriver:

Når man har så meget chokolade cravings, at man går på rov i pakken med pålægschokolade... til den er tom  (desuden har man normalt næsten aldrig pålægschokolade - men det er blevet noget oftere i graviditeten)

Ha ha ha... Jeg har for første gang i mit liv købt nutella:-) for det havde jeg bare lyst til.. Tror aldrig jeg har købt et glas nutella selv før

Anmeld

31. august 2011

Dansker i England

Når man vågner kl 6 om morgenen og tror, man kommer til at dø af sult, hvis man ikke får noget mad nu og her, så ved man, man er gravid

Anmeld

31. august 2011

Sujan

Dansker i England skriver:

Når man vågner kl 6 om morgenen og tror, man kommer til at dø af sult, hvis man ikke får noget mad nu og her, så ved man, man er gravid

Uh ja den kender jeg også godt;-)

Anmeld

31. august 2011

AndreasMor84

Når man guffer en hel pakke Oreo kiks i sig og ikke tænker mere over dét

Anmeld

31. august 2011

Zelinasmor

Når man har købt en stor pakke ferrero rocher chokolade og beskylder kæresten for at have spist dem, selvom han ikke kan lide dem!

Anmeld

31. august 2011

Mor Christa

Når man spiser rå pasta!!
Når man græder over libero-reklamerne

Anmeld

31. august 2011

1000Ben

Når man spiser en giga stor potion aftensmad og kan spise igen lige efter en kort tissepause...... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.