Man ved man er gravid når....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

DortheSimonsen

Solstråle2011 skriver:

Når man guffer en hel pakke Oreo kiks i sig og ikke tænker mere over dét

Jeg kan altså guffe to pakker i mig - og jeg er altså ikke gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

AndreasMor84

Man ved man er højgravid når man sidder i sofaen med pc'en og ens mave trykker på knapperne på tastaturet, hvis man skal have noget på bordet

Eller når man bliver nødt til at læne sædet i bilen tilbage, for at der er plads til at dreje ordentligt på rattet når man er ude og køre

Anmeld

1. september 2011

-Sigrid-

Solstråle2011 skriver:

Man ved man er højgravid når man sidder i sofaen med pc'en og ens mave trykker på knapperne på tastaturet, hvis man skal have noget på bordet

Haha! ;D

Anmeld

1. september 2011

Gaia

Når man er ved at falde i søvn til George Michael koncert..og nej den var ikke kedelig..men det symfoniorkester og min graviditetstræthed..bad combi

Anmeld

1. september 2011

Ems30

Man ved man er gravid når man har stået ude i køkkenet og spist resterne af kødsovsen efter aftensmaden, og kommer ind i stuen og sætter sig, for så at opdage at man har sovs i panden.

Efter et splitsekunds øjenkontakt med manden, som selvfølgelig har set det udbryder man (måske lidt for skingert): Jeg er jo gravid, for fan'!

Heldigvis griner manden bare af alle mine meget sjove mad-episoder, for dem har jeg mange af. Sulten er nemlig blevet min allerbedste ven under graviditeten.

Anmeld

1. september 2011

Nadia&Daniel

Sujan skriver:

Ja ved godt vi har haft ligende tråde før... men synes de er så sjove:-)

og fordi jeg selv lavede denne i dag

Man ved man er gravid når man sidder i sin bil på Bilkas parkeringsplads og guffer chokolade boller og drikker appensin juice fra 1 l karton,(som man lige har været inde og købe) fordi man simpelthen ikke kan vente de 10 min. det tager at køre hjem.

Hvad laver i af sjove/skøre ting?????

Man ved man er gravid når.... man græder til programmer som Fra Skrot til slot.. Især nar det omhandler baby'er/børn..

Anmeld

1. september 2011

bette

man ved man er gravid når ens veninde spørger hvad man laver og man for 10 gang den samme dag er ved at drikke kakao...  

eller når man vækker manden om natten for at få ham til at hjælpe en om på den anden side at ligge :S 

man ved man er gravid når det er temmelig længe siden man har set sit skræv...

eller når man står og råber som en sindssyg på ens hund at den skal komme på plads.. og man efter 10 minutters skrigeri finder ud af at hunden har stået og gloet på en hele tiden men ikke har kunnet se den for maven :S

Anmeld

1. september 2011

MortilCilas

Jeg gik til fitness, og KUNNE ikke gå op og træne hvis jeg ikke lige havde fået min jordbærmilkshake fra aldi først

Anmeld

1. september 2011

Vidunderligeunger

når man er ude at handle til ugens løb og kommer hjem med mere chokolade og har handlet ud fra lystprincippet (jer var i netto i dag og kom hjem med alt fra bugles - cholokade - karamelstang) NUMMENUM!

og når man har spist tre HELE stykker rugbrød med tandsmør, ramoulade, spegepølse og ristede løg og ikke synes det er videre klamt.. baby er jo sulten, også i uge 12!!

Anmeld

1. september 2011

helle85

første gang jeg var gravid var der en aften hvor jeg bare skulle have banan med flødeskum  (aboterede i 6uge)

med de 2 andre skulle jeg bare have kakao om morgen for ikke at have kvamle resten af dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.