Jeg tuder lidt i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

CamillaValby

Du får lige et kæmpe

Jeg ved at det er svært, men opgiv ikke. Det kommer når du mindst forventer det. Vi er desværre bare nogle der virkelig bare skal kæmpe med t få det barn som vi ønsker.

for at i snart får de to streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

metski83

nettemor skriver:

seeeelvfølgelig har jeg det!!!

det kan jeg nemlig godt li

Hehe, så satser jeg på det ;-)

Du SKAL have ret.

Anmeld

31. august 2011

Nettemor

metski83 skriver:

Hehe, så satser jeg på det ;-)

Du SKAL have ret.

sådan skal du tænke søde

Anmeld

31. august 2011

metski83

nettemor skriver:

sådan skal du tænke søde

Anmeld

31. august 2011

metski83

CamillaValby skriver:

Du får lige et kæmpe

Jeg ved at det er svært, men opgiv ikke. Det kommer når du mindst forventer det. Vi er desværre bare nogle der virkelig bare skal kæmpe med t få det barn som vi ønsker.

Tusinde tak for det

Dejligt med lidt opmuntring

Anmeld

31. august 2011

baby012

Håber virkelig at det snart er jeres tur, det er en helt fantastisk føelse som alle kvinder fortjener at mærke 

En lille solstråle histiorie: 

Min mor og far prøvede i 7 år, og fik a vide at de ikke kunne få børn, efter 7 år, opgav de, og ville så bare nyde hinanden og tog på endnu en bryllupsrejse, 4 uger efter brylupsferien stod min mor med de magiske to streger, og jeg blev født 8 måneder efter, et år efter var der held igen , og jeg fik min elskede lille søster 

opgiv ikke, uanset hvor længe det så kommer til at tage, så er jeg sikker på at det nok skal blive jeres tur.. det er slet ikke fair at der er nogen der skal kæmpe så hårdt for at få en ønske baby, når nogen af os andre bliver gravide på p-ping og alt muligt .. 

- alt hvad jeg kan for at du meget snart har de to streger, hvis ikke, så giv ikke op uanset hvad lægerne fortæller jer jeres chancer for at få børn er 

Anmeld

31. august 2011

metski83

gravid20 skriver:

Håber virkelig at det snart er jeres tur, det er en helt fantastisk føelse som alle kvinder fortjener at mærke 

En lille solstråle histiorie: 

Min mor og far prøvede i 7 år, og fik a vide at de ikke kunne få børn, efter 7 år, opgav de, og ville så bare nyde hinanden og tog på endnu en bryllupsrejse, 4 uger efter brylupsferien stod min mor med de magiske to streger, og jeg blev født 8 måneder efter, et år efter var der held igen , og jeg fik min elskede lille søster 

opgiv ikke, uanset hvor længe det så kommer til at tage, så er jeg sikker på at det nok skal blive jeres tur.. det er slet ikke fair at der er nogen der skal kæmpe så hårdt for at få en ønske baby, når nogen af os andre bliver gravide på p-ping og alt muligt .. 

- alt hvad jeg kan for at du meget snart har de to streger, hvis ikke, så giv ikke op uanset hvad lægerne fortæller jer jeres chancer for at få børn er 

Tusinde tak, dejligt med en solstråle historie

Anmeld

31. august 2011

metski83

CamillaValby skriver:

Du får lige et kæmpe

Mange tak for det.

Håber virkelig også snart at der sker noget

Anmeld

1. september 2011

frk-stoltze

metski83 skriver:

Lægen mente det slet ikke var sikkert jeg have haft ægløsning endnu, da min mens ikke havde været regelmæssig. Første måned den var regelmæssig var denne her gang, hvor jeg så alligevel fik mens.

Men hun sagde at hvis det gik mig på, kunne vi få det undersøgt, om det hele var ok hos os begge. Men det tror jeg ikke jeg helt mentalt er klar på endnu. Vi skal igang med 8 måned, og hun sagde også normalt undersøgte man det efter et år. Og at 80% blev gravide indenfor et år, og 90% efter to år.

Og så råede hun mig til at tabe mig, det vidste jeg kom. Og når ferien er slut på mandag skal det være.

Så håber hvis der er noget, at det er mig, så der kan gøres noget, og det ikke er min kæreste, og hans sæd ikke virker eller noget.

Det lyder da til, at din læge var ret forstående og det er da dejligt.
Men ja, jeg tror også man skal være mentalt klar, til at få "dommen" hvis der er noget i vegen med en

Håber på det bedste for dig

Anmeld

1. september 2011

metski83

frk-stoltze skriver:

Det lyder da til, at din læge var ret forstående og det er da dejligt.
Men ja, jeg tror også man skal være mentalt klar, til at få "dommen" hvis der er noget i vegen med en

Håber på det bedste for dig

Ja det tror jeg også man skal. Nu prøver vi lige et par måneder mere, og kommer der ikke noget resultat, må vi have det undersøgt.

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.