Jeg tuder lidt i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Masig

metski83 skriver:

Lægen mente det slet ikke var sikkert jeg have haft ægløsning endnu, da min mens ikke havde været regelmæssig. Første måned den var regelmæssig var denne her gang, hvor jeg så alligevel fik mens.

Men hun sagde at hvis det gik mig på, kunne vi få det undersøgt, om det hele var ok hos os begge. Men det tror jeg ikke jeg helt mentalt er klar på endnu. Vi skal igang med 8 måned, og hun sagde også normalt undersøgte man det efter et år.

Og så råede hun mig til at tabe mig, det vidste jeg kom. Og når ferien er slut på mandag skal det være.

Håber  bare hvis det er, at det er mig der er noget galt med, og ikke min kæreste. Tænk hvis hans sæd ikke virkede.

Men som du siger, det er bare så frustrerende at høre og se andre gravide. Rart med en der kan sætte sig in i ens situation.

Husk det er nemmere med behandling hvis det "bare" er sæden der er lidt nedsat i forhold til hvis du har problemer med æggeledere/æggestokke eller lignende... Så HVIS der skal være noget galt så hellere sats på manden hehe...

Men selvfølgelig håber vi på der ikke er noget galt med nogen af jer og det bare tager tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Jeg tuder lidt i dag, fordi vi nu skal igang med at prøve med at blive gravide - 8. forsøg.

Syntes der er gået længe nu, og er bange for der ikke sker noget.

For første gang siden p pille stop i januar (Har taget p piller i 10 år), var min mens regelmæssig denne måned.

Vil egentlig bare gerne være gravid, men det er åbenbart ikke så lige til.

så er lidt trist.

Søde du får lige et kram herfra også

Og krydser alt hvad jeg kan for at 8. gang er lykkens gang 

Anmeld

31. august 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Ja okay, men tænker bare at du måske ville slappe mere af hvis du nu fik bekræftet at det hele var som det nu engang skulle være altså (;

Ja det ville jeg helt sikkert også, føler mig bare ikke helt klar til det endnu.

Anmeld

31. august 2011

metski83

Giraffen skriver:

Søde du får lige et kram herfra også

Og krydser alt hvad jeg kan for at 8. gang er lykkens gang 

Hvor er du sød, mange tak

Håber du får ret.

Anmeld

31. august 2011

metski83

Masig skriver:

Husk det er nemmere med behandling hvis det "bare" er sæden der er lidt nedsat i forhold til hvis du har problemer med æggeledere/æggestokke eller lignende... Så HVIS der skal være noget galt så hellere sats på manden hehe...

Men selvfølgelig håber vi på der ikke er noget galt med nogen af jer og det bare tager tid...

Ja så langt havde jeg slet ikke tænkt.

Men håber du har ret, at der ikke er noget med nogen af os.

Anmeld

31. august 2011

Nettemor

det skal nok også blive din tur! det er jeg sikker på!!

Anmeld

31. august 2011

Masig

metski83 skriver:

Ja så langt havde jeg slet ikke tænkt.

Men håber du har ret, at der ikke er noget med nogen af os.

Nej det håber vi da... Men kan godt forstå du er bekymret... Sidder jo selv i samme situation

Anmeld

31. august 2011

metski83

nettemor skriver:

det skal nok også blive din tur! det er jeg sikker på!!

Tak skal du have.

Håber virkelig du har ret

Anmeld

31. august 2011

metski83

Masig skriver:

Nej det håber vi da... Men kan godt forstå du er bekymret... Sidder jo selv i samme situation

Ja præcis.

Vi må virkelig håbe det bedste.

Vi må virkelig håbe at der snart sker mirakler.

Anmeld

31. august 2011

Nettemor

metski83 skriver:

Tak skal du have.

Håber virkelig du har ret

seeeelvfølgelig har jeg det!!!

det kan jeg nemlig godt li

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.