metski83 skriver:
Lægen mente det slet ikke var sikkert jeg have haft ægløsning endnu, da min mens ikke havde været regelmæssig. Første måned den var regelmæssig var denne her gang, hvor jeg så alligevel fik mens.
Men hun sagde at hvis det gik mig på, kunne vi få det undersøgt, om det hele var ok hos os begge. Men det tror jeg ikke jeg helt mentalt er klar på endnu. Vi skal igang med 8 måned, og hun sagde også normalt undersøgte man det efter et år.
Og så råede hun mig til at tabe mig, det vidste jeg kom. Og når ferien er slut på mandag skal det være.
Håber bare hvis det er, at det er mig der er noget galt med, og ikke min kæreste. Tænk hvis hans sæd ikke virkede.
Men som du siger, det er bare så frustrerende at høre og se andre gravide. Rart med en der kan sætte sig in i ens situation.
Husk det er nemmere med behandling hvis det "bare" er sæden der er lidt nedsat i forhold til hvis du har problemer med æggeledere/æggestokke eller lignende... Så HVIS der skal være noget galt så hellere sats på manden hehe...
Men selvfølgelig håber vi på der ikke er noget galt med nogen af jer og det bare tager tid...
Anmeld