Rosa skriver:
Det var også noget af det første jeg undersøgte
Puha - tanken giver mig stadig lyst til at sparke til skraldespandende!!! Men heldigvis er det ikke en mulighed!
Og jeg tror jeg har meget gode chancer for at få bopælsretten, så selvom jeg er skrækslagen, så tror jeg stadig på den...
Kære Rosa.
Nu har jeg ikke været så aktiv herinde i den seneste tid, men jeg ville da lige sige, at jeg virkelig ked af, at høre hvordan din situation har udviklet sig.
Jeg er 100% modstander af 7/7 ordninger da jeg har set hvor forvirrede børnene kan blive af det. 7/7 ordninger fungerer for nogle børn men bestemt ikke alle og jeg synes heller ikke det er hensigtsmæssigt overhovedet, at forsøge det. Man kender jo sit barn bedst selv og det værste er, at statsforvaltningen "bare sådan" kan afgøre hvordan ens barn liv skal se ud ... og det er satme frustrerende!
Nu kender jeg ikke din situation som så, men jeg synes da det virker en anelse "fejt" af ham, at sætte sig op imod dig hvis nu den midlertidige bopæl tilfalder dig? Jeg kunne forstå det hvis du var en inkompetent forælder, men det er jo absolut ikke mit indtryk. Han burde istedet glæde sig over, at du som den primære omsorgsgiver var hos din søn - og ham selv inkluderet så meget som muligt. Set fra barnets perspektiv har din søn jo nok et større behov for, at være sammen med dig ifht. sin far og derfor tror jeg nu heller ikke du har noget at bekymre dig om.
Men ja, det er sgu ikke just liv og glade dage når man er i "venteposition" ifht barnets fremtid - vores børn er jo vores dyreste eje og jeg har været der selv engang. Selv om det gik godt og til mig og min søns fordel, så var jeg både urolig, ked af det og utrolig sårbar i den tid.
Jeg håber virkelig det bedste for jer .... 
Anmeld