Jeg kender intet til det, men vil bare give dig et 
For pokker, noget værre noget at stå i.
Hvorfor skal der altid stilles på bagben i sådan ting? 
For mig lyder det ikke som om du ønsker at fjerne ham fra hans far, men derimod gerne vil finde en løsning, som kan blive det bedste for jeres søn.
Ved du hvorfor han ikke vil have at du får bopælen? I skal vel stadig have delt forældre myndighed eller?
Absolut, men vores søn er så lille at det ifølge familiestyrelsens anbefalinger ikke er sundt at have en 7-7 ordning, og det er vi heldigvis enige om. Men naturligvis elsker vi begge vores søn og er gode forældre, og derfor mener vi begge at vores søn skal være mest hos os selv, og så må man jo få hjælp til at afgøre det.
Jeg mener at jeg er "primære omsorgsperson" som det hedder, fordi jeg har taget den fulde barsel, indkøring i VS, har haft ham en uge om måneden alene siden fødslen mens faren arbejdede i udlandet og har styr på alt det praktiske omkring medicinering, læge- og speciallægebesøg, vaccinationer, har taget opstartssamtalerne i VS og har et netværk her i landet, hvilket min eksmand slet ikke har.
Vi går begge efter en 5-9 ordning så den anden forældrer stadig ser vores søn mest muligt uden at han skal bo i en kuffert 
Anmeld