NF ikke som vi håbede :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Vial

Dinsen skriver:

Hej piger... 

1000 tak for alle jeres kommentar, det varmer - og er opmundrende når man syntes det ser lidt dyster ud!!

Fik en fantastisk besked fra sygehuset, alt er i skønneste orden, så vi er bare super glade!! Så nu kan vi holde weekend og slappe af 

go weekend til jer alle!

Kram

Hvor vidunderligt! Fik I så at vide, hvad I venter af køn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Isabella_mor

Dinsen skriver:

hejsa.. hvor var det fantastisk at se og høre vores lille spire inde i maven, det var jo helt ubeskrivlig :-) men...... hvorfor er der så ofte et men?? tallene på NF hed 1 - 267 så det er i risikozonen eller hva hun kaldte det.. selv om det er i den "gode" ende var det alligevel ik det svar vi havde håbet på :-( så i morgen ska jeg ned og ha lavet den udtagning fra moderkagen... så går der to dage inden vi får svar... ved somik hva jeg vil med denne tråd, ska bare li ud med det et sted hvor man måske bliver forstået en smugle!! vores familie og venner ved ikke noget om vores spire endnu!!så i bliver li brugt til ar "læsse" af på :-)kh Dinsen(skrevet fra iphone)

oh.. jeg krydser da fingre for jer at det er en positiv prøve i får taget.. 

Anmeld

2. september 2011

Isabella_mor

isabellamor skriver:

oh.. jeg krydser da fingre for jer at det er en positiv prøve i får taget.. 

og så kunne jeg lige se at alt er i den skønneste orden.. DEJLIGT.. 

Anmeld

3. september 2011

metski83

Fantastisk at høre

Anmeld

9. september 2011

Dinsen

Nej, fik ik afvide hvad der gemmer sig i mavsen!! Vi venter og ser om de kam se det når jeg ska scannes igen!!men ellers kan de jo altid tjekke så vi kan får det afvide, og der kan de jo sige med 100% sikkerhed hvad der gemmer sig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.