Dinsen skriver:
hejsa.. hvor var det fantastisk at se og høre vores lille spire inde i maven, det var jo helt ubeskrivlig :-) men...... hvorfor er der så ofte et men?? tallene på NF hed 1 - 267 så det er i risikozonen eller hva hun kaldte det.. selv om det er i den "gode" ende var det alligevel ik det svar vi havde håbet på :-( så i morgen ska jeg ned og ha lavet den udtagning fra moderkagen... så går der to dage inden vi får svar... ved somik hva jeg vil med denne tråd, ska bare li ud med det et sted hvor man måske bliver forstået en smugle!! vores familie og venner ved ikke noget om vores spire endnu!!så i bliver li brugt til ar "læsse" af på :-)kh Dinsen(skrevet fra iphone)
Årh det er jeg ked af at høre 
Godt baby i det mindste trækker vejret 
Jeg skal selv til NF lige om hjørnet så har kigget lidt på de der tal, det kan jo sagtens være baby har det herligt alligevel 
Jeg tror vist også at i Århus hvor jeg skal til scanning får man ikke et specifikt tal, det er jeg utrolig glad for, der vejleder de bare om de synes man skal have en udtagning
Men hvor er det godt at I har hinanden og måske fint at I ikke skal forholde jer til 30 opringninger og sms'er omkring hvordan NF gik...
Hvornår får du så endeligt svar er det også imorgen?
krydser fingre for at alt er i den skønneste orden med babyen
Anmeld