NF ikke som vi håbede :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.584 visninger
44 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Dinsen

hejsa.. hvor var det fantastisk at se og høre vores lille spire inde i maven, det var jo helt ubeskrivlig :-) men...... hvorfor er der så ofte et men?? tallene på NF hed 1 - 267 så det er i risikozonen eller hva hun kaldte det.. selv om det er i den "gode" ende var det alligevel ik det svar vi havde håbet på :-( så i morgen ska jeg ned og ha lavet den udtagning fra moderkagen... så går der to dage inden vi får svar... ved somik hva jeg vil med denne tråd, ska bare li ud med det et sted hvor man måske bliver forstået en smugle!! vores familie og venner ved ikke noget om vores spire endnu!!så i bliver li brugt til ar "læsse" af på :-)kh Dinsen(skrevet fra iphone)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Guldet

Dinsen skriver:

hejsa.. hvor var det fantastisk at se og høre vores lille spire inde i maven, det var jo helt ubeskrivlig :-) men...... hvorfor er der så ofte et men?? tallene på NF hed 1 - 267 så det er i risikozonen eller hva hun kaldte det.. selv om det er i den "gode" ende var det alligevel ik det svar vi havde håbet på :-( så i morgen ska jeg ned og ha lavet den udtagning fra moderkagen... så går der to dage inden vi får svar... ved somik hva jeg vil med denne tråd, ska bare li ud med det et sted hvor man måske bliver forstået en smugle!! vores familie og venner ved ikke noget om vores spire endnu!!så i bliver li brugt til ar "læsse" af på :-)kh Dinsen(skrevet fra iphone)

læs af alt hvad du vil .. Du får lige et stort

Anmeld

30. august 2011

-Sigrid-

Dinsen skriver:

Øv for et dumt risikotal - men det er da bedre end hvis I havde ligget på lige over 300 og ikke blev tjekket ydeligere, nu får i vished om 3 dage, og så har I en weekend til at være lykkelige eller tage en (måske) tung beslutning - uanset hvad I vælger 

Men dejligt at I fik lov til at høre at h*n havde et hjerteslag 

Anmeld

30. august 2011

maryjane

Vil bare lige sige held og lykke med det hele!

Anmeld

30. august 2011

Giraffen

Dinsen skriver:

Årh det er jeg ked af at høre

Godt baby i det mindste trækker vejret

Jeg skal selv til NF lige om hjørnet så har kigget lidt på de der tal, det kan jo sagtens være baby har det herligt alligevel

Jeg tror vist også at i Århus hvor jeg skal til scanning får man ikke et specifikt tal, det er jeg utrolig glad for, der vejleder de bare om de synes man skal have en udtagning

Men hvor er det godt at I har hinanden og måske fint at I ikke skal forholde jer til 30 opringninger og sms'er omkring hvordan NF gik...

Hvornår får du så endeligt svar er det også imorgen?

krydser fingre for at alt er i den skønneste orden med babyen

Anmeld

30. august 2011

Frk.S

Jeg krydser fingre for, at alt er som det skal være.

Anmeld

30. august 2011

Muhmi

Æv bæv da... Men vil lige sige at min svigerinde havde meget dårlige tal, sårn med alder og fold og alt muligt andet... Hendes søn er dejlig rask og har det godt....

for at alt er som det skal være!

Anmeld

30. august 2011

Dinsen

Hejsa... 

- Hvor er det dejligt man kan lufte sine tanker her på siden, og at man får lidt tilbage... :-) 

Nu skal dagene bare gå indtil fredag så vi kan få svar.... og ja hvis man tager 266 hvide kugler, smider 1 rød kufle ned til alle de hvide, og blander, så er risikoen jo ik så stor for at man "får" den røde kugle... Men den er jo der trods alt  

så håber og (prøver at ) tror på det bedste!! 

man tak for jeres tanker... Det varmer!

Anmeld

30. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Æv, held og lykke med det!

Anmeld

30. august 2011

2721

for at moderkage-biopsien viser at alt er okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.