NF ikke som vi håbede :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

132319

Ihh, hvor jeg husker det. Mit tal hed 1:173

I dag har jeg en sund og rask dreng på snart 4

Jeg håber på det allerbedste svar på moderkagebiopsien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

merethe

Profilbillede for merethe

for at alt er ok med guldklumpen

Anmeld

30. august 2011

foto på lærred

Håber du får gode nyheder

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og invitationer

Anmeld

30. august 2011

Chris86

Hmm vores tal var så ca 1:44 (plus minus) og vi har en velskabt pige, som absolut intet fejler :O)

Anmeld

30. august 2011

Moar'en

for at det er en lille rask bebs. Vente tiden er den væreste, har selv været der

Kæmpe kram til dig

Anmeld

30. august 2011

CamillaValby

at lille spiren har det godt. til dig.

Anmeld

30. august 2011

CamillaSoefelt

Dinsen skriver:

hejsa.. hvor var det fantastisk at se og høre vores lille spire inde i maven, det var jo helt ubeskrivlig :-) men...... hvorfor er der så ofte et men?? tallene på NF hed 1 - 267 så det er i risikozonen eller hva hun kaldte det.. selv om det er i den "gode" ende var det alligevel ik det svar vi havde håbet på :-( så i morgen ska jeg ned og ha lavet den udtagning fra moderkagen... så går der to dage inden vi får svar... ved somik hva jeg vil med denne tråd, ska bare li ud med det et sted hvor man måske bliver forstået en smugle!! vores familie og venner ved ikke noget om vores spire endnu!!så i bliver li brugt til ar "læsse" af på :-)kh Dinsen(skrevet fra iphone)

Kæmpe krammer til dig:-)!!

Krydser fingre for alt er som det skal være.

Anmeld

30. august 2011

banditten2011

Dinsen skriver:

Hejsa... 

- Hvor er det dejligt man kan lufte sine tanker her på siden, og at man får lidt tilbage... :-) 

Nu skal dagene bare gå indtil fredag så vi kan få svar.... og ja hvis man tager 266 hvide kugler, smider 1 rød kufle ned til alle de hvide, og blander, så er risikoen jo ik så stor for at man "får" den røde kugle... Men den er jo der trods alt  

så håber og (prøver at ) tror på det bedste!! 

man tak for jeres tanker... Det varmer!

mine tal hed 1:31 så det var dårlige tal men der var ingenting.. men det er en frygtelig ventetid.. jeg fik lavet min torsdag og fik svar tirsdag..

men vil helt klart anbefalde dig at slappe helt af når du ska ha lavet den biopsi for ellers kan man risikere hun ska lave den igen hvis man spænder for meget..

masser af tanker her fra er sikker på i nok ska få godt nyt

Anmeld

31. august 2011

Ditte<3

Hej med dig

Din stakkel, det er selvfølgelig ikke sjovt, men vil lige fortælle en positiv historie.

Kender én der fik risikotallet 1:4, det er jo meget lavere end dit, men som de sagde, så var der jo 75% chance for at den lille var sund og rask, så hvis du regner dit ud, så vil tallet jo være meget højere end deres var. De valgte at beholde det og fik en sund og rask lille pige 

Synes bare lige du skulle høre noget positivt, stort  fra mig

Anmeld

31. august 2011

baby012

ØV hvor et træls resultat  

håber det hele er som det skal være  

men nu har i da en hel weekend at gå og være glade i, og håber jeg virkelig i bliver ved med at være også efter i får resultatet. 

kan godt huske hvor nervepirrende det var da man ventede på tallene . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.