NF ikke som vi håbede :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Dinsen

Hej piger.. hvor er i bare søde alle sammen :-) nu glæder vi os til fredag kl 15 der vil de ringe med svar!! ligger og slapper af på sofaen med noget der ligner mens. smerter!! men det sku være meget alm. efter sådan en prøve! har heldigvis en sød og støttende kæreste ved min side!! tak for alle de varme kram ;-)kh Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Dinsen

åhh nu må klokken gerne blive 15,00 så de snart ringer med svar...

Anmeld

2. september 2011

Cherry_77

Dinsen skriver:

Jeg håber det bedste Ventetiden er forfærdelig, jeg har selv prøvet det.

Jeg krydser fingre

Knus herfra

Anmeld

2. september 2011

LilleMie

Dinsen skriver:

Kan godt forstå, du er meget spændt og nervøs.

Jeg ville også være ved at gå ud af mit gode skind. Men håber virkelig, det er godt nyt inden længe og at du/I får en fantastisk weekend

Sender mange tanker jeres vej

Anmeld

2. september 2011

-Sigrid-

Kun en time tilbage! 

Anmeld

2. september 2011

foto på lærred

Dinsen skriver:

Hej piger.. hvor er i bare søde alle sammen :-) nu glæder vi os til fredag kl 15 der vil de ringe med svar!! ligger og slapper af på sofaen med noget der ligner mens. smerter!! men det sku være meget alm. efter sådan en prøve! har heldigvis en sød og støttende kæreste ved min side!! tak for alle de varme kram ;-)kh Dinsen

Meget held og lykke. Håber I får gode nyheder.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Lærreder,collager, invitationer

Anmeld

2. september 2011

metski83

Krydser fingre

Anmeld

2. september 2011

Frk. Himmelblå

Dinsen skriver:

hejsa.. hvor var det fantastisk at se og høre vores lille spire inde i maven, det var jo helt ubeskrivlig :-) men...... hvorfor er der så ofte et men?? tallene på NF hed 1 - 267 så det er i risikozonen eller hva hun kaldte det.. selv om det er i den "gode" ende var det alligevel ik det svar vi havde håbet på :-( så i morgen ska jeg ned og ha lavet den udtagning fra moderkagen... så går der to dage inden vi får svar... ved somik hva jeg vil med denne tråd, ska bare li ud med det et sted hvor man måske bliver forstået en smugle!! vores familie og venner ved ikke noget om vores spire endnu!!så i bliver li brugt til ar "læsse" af på :-)kh Dinsen(skrevet fra iphone)

Tillykke med graviditeten .

Jeg tillader mig lige at opfordre dig til at gå med på en lille øvelse:

Forestil dig en sød lille baby med Downs Syndrom.
Forestil dig så en rask baby.
Nu forestiller du dig så ti raske babyer på rad og række.
Forestil dig herefter tyve.
Se så, om du kan forestille dig hele halvtreds raske, søde babyer.
-Og nu..: Hundrede!
Forestil dig så endeligt intet mindre end 266 (tohundredeogseksogtreds!!) sunde, søde, raske babyer.

- Her har du dine odds!

Anmeld

2. september 2011

Nitz - <3 David

Krydser fingre for det er et super resultat.. Den der med du sku forestille dig alle de raske babyer var egentlig ret god.. Jeg syns der er rigtig mange der har fået et dårligt tal.. Men alligevel har fået en helt perfekt baby.. - Og du bliver en til samlingen

Anmeld

2. september 2011

Schysse

Jeg fik selv dårlige NF tal (1:283) men er nu blevet gennemtjekket med moderkagebiopsi og 2 x hjertescanninger, og ved nu, at vi venter en sund pige med normale kromosomer og et fint fint hjerte. Det er rart her bagefter at vide det, så kan jeg bare gå og glæde mig den sidste del af graviditeten. Men puha ventetiden på resultatet var hård.

Pøj-pøj med det - håber du får svaret lige om snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.