En opdatering fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

MinNoah

Puha lyder hårdt

Og det at J er far-syg for tiden kan skyldes mange ting, udvikling, den svære tid osv, men en ting det IKKE betyder er at han "Mindre kan lide dig". Husk det!

Et barn i Js alder vil meget sjældent få bopælsret hos far.. Og som du beskriver er du "overhovedet" og har styr på aftaler, rutiner, osv. Er sikker på du får bopælsretten, men py hvor kan jeg godt forstå det er hårdt!

Kæmpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Tullebobs

Pyyyyyha  Sikke noget!

Hvor det synd for jer allesammen - jeg håber, at I finder de bedste løsninger på alle udfordringerne. Og hvor må det være svært, altså! Man har jo skabt et kærlighedsbarn, og pludselig er kærligheden til hinanden væk, men den til barnet er jo SÅ stor fra både mors og fars side - og nu SKAL man dele det bedste "man har"

Jeg tænker på jer, og da jeg har fuldt med fra sidelinjeni jeres liv, føler jeg mig overbevist om, at I kan det her - og at alting nok skal komme til at fungere, når denne første og allersværeste tid er overstået.

Kæmpekrammer fra mig

Anmeld

2. september 2011

eirene

Jeg synes det lyder som en kamp du skal ud i og det er sgu ikke sjovt. Jeg håber det bedste for dig, for umiddelbart lyder det ikke som om han er god for sin søn.

Som der er nævnt tidligere skal du nok ikke flytte uden at du har Jonte med. Det kan være sværere at få ham med når du først er flyttet. Det er et råd jeg engang har hørt fra en advokat.

herfra og held og lykke med det hele.

Irene

Anmeld

2. september 2011

Rosa

eirene skriver:

Jeg synes det lyder som en kamp du skal ud i og det er sgu ikke sjovt. Jeg håber det bedste for dig, for umiddelbart lyder det ikke som om han er god for sin søn.

Som der er nævnt tidligere skal du nok ikke flytte uden at du har Jonte med. Det kan være sværere at få ham med når du først er flyttet. Det er et råd jeg engang har hørt fra en advokat.

herfra og held og lykke med det hele.

Irene

Hej Eirene.

Han er faktisk en supergod far, det har bare været enormt hårdt for ham. Men det ville være unfair af mig at sige at han er en dårlig far, for det mener jeg absolut ikke at han er. Han er bare en enormt såret mand der roderlidt rundt i det i øjeblikket. Men jeg synes stadig at vores søn er for lille til en 7-7 ordning og når det skal være ujævnt fordelt så mener jeg at jeg er den nærmeste til vores søn 

Men tusind tak for dit svar og din støtte - det luner 

Knus

Anmeld

2. september 2011

eirene

Rosa skriver:

Hej Eirene.

Han er faktisk en supergod far, det har bare været enormt hårdt for ham. Men det ville være unfair af mig at sige at han er en dårlig far, for det mener jeg absolut ikke at han er. Han er bare en enormt såret mand der roderlidt rundt i det i øjeblikket. Men jeg synes stadig at vores søn er for lille til en 7-7 ordning og når det skal være ujævnt fordelt så mener jeg at jeg er den nærmeste til vores søn 

Men tusind tak for dit svar og din støtte - det luner 

Knus

Jeg er enig i at han er for lille til 7 - 7. Det kan man vælge når ungerne selv kan transportere sig mellem forældrene.

Jeg forstår hvad du siger når du synes han er en god far, men der sker mange mærkelige ting i sådan en situation og alle de gode intentioner bliver pludselig overskygget af alt muligt andet.

Det jeg mener med at han ikke er så god for ham er at det virker som om han ikke synes du skal have ham så meget og det er ikke godt for en dreng i den alder. Han har rigtig meget brug for sin mor og det er ikke rimeligt at holde ham fra dig bare fordi han synes. Det skal jo være det bedste for Jonte.  Det var også lige for at pointere at du skal have ham med når du flytter. Ellers kan det bliver svært for dig at få hans adresse flyttet.

Jeg føler med dig.

Knus Irene

Anmeld

2. september 2011

Rosa

eirene skriver:

Jeg er enig i at han er for lille til 7 - 7. Det kan man vælge når ungerne selv kan transportere sig mellem forældrene.

Jeg forstår hvad du siger når du synes han er en god far, men der sker mange mærkelige ting i sådan en situation og alle de gode intentioner bliver pludselig overskygget af alt muligt andet.

Det jeg mener med at han ikke er så god for ham er at det virker som om han ikke synes du skal have ham så meget og det er ikke godt for en dreng i den alder. Han har rigtig meget brug for sin mor og det er ikke rimeligt at holde ham fra dig bare fordi han synes. Det skal jo være det bedste for Jonte.  Det var også lige for at pointere at du skal have ham med når du flytter. Ellers kan det bliver svært for dig at få hans adresse flyttet.

Jeg føler med dig.

Knus Irene

Lige præcis, det er også derfor jeg ikke vil flytte før afgørelsen er i hus, for så skal jeg jo pludselig slås for at få ham tilbage. Så der bliver ikke flyttet noget fra lejligheden og derover før jeg er sikker på at der ingen vej er tilbage... 

Og ja, jeg forstår godt hvad du siger og du har helt ret - det er et minus i bogen at han ikke kan se at vores lille dreng selvfølgelig skal have det meste af sin hverdag hos mig. Men han elsker simpelthen den dreng så højt og mener ikke at hans liv giver mening hvis ikke de to er sammen... 

Knus

Anmeld

2. september 2011

DK

Du ved hvad jeg mener!

Anmeld

2. september 2011

DK

Du ved hvad jeg mener!

Anmeld

2. september 2011

Rosa

DK skriver:

Du ved hvad jeg mener!

Yes, I do  Og vores naboer ved hvad du mener 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.