Hej Rosa,
Som en anden også skriver så skal du forberede dig på hvad som helst af SF i statsforvaltningen. Det er muligt at han er sød og velargumenterende, men du må ikke falde ned af stolen eller miste pusten, hvis han har nogle "velvalgte ord" om dig. Som jeg har læst dine indlæg har han allerede nu flere gange ombestemt sig i forhold til jeres aftaler.
Jeg tror ikke der er tvivl om, at du bliver bopælsforældre med den tilknytning og engagement du har i forhold til Jonte. Jeg regner med at I får lavet en 9-5 i dit favør. Så længe du taler fra hjertet og er som du plejer, så kommer det hele til at gå
Tager SF Foreningen Fars advokat med til mødet gælder disse råd stadig - dog skal de forstærkes med ca 1000%. Den advokat de tidligere har haft tilknyttet er en i sagsøjemed aggressiv person, der er frygtet i sfv (ved dog ikke om hun er der mere eller om hun også kører sager i Århus). Men fortæl sandheden (om nødvendigt om og om igen), tal pænt om og til ham, gå ikke med på noget du ikke kan stå inde for. Nævn ikke at du har brug for tilskudene(!) ... ikke at jeg regner med du vil bruge dette som argument
Mange tanker herfra
Anmeld