Hvornår mærkede I liv første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Nessie

Ems30 skriver:

Mange snakker om de der såkaldte bobler, men jeg er nu 15+3 og har stadig ikke mærket noget

Det er meget normalt. Jeg fik også at vide at det var tidligt at jeg mærkede liv hver dag.

"Boblerne" er noget meget diffust noget, som jeg er sikker på, at de fleste ikke ved er det, når de er der (inkl. mig selv, jeg gættede bare på at det måtte være dét, de første gange)

Jeg tror nok at det først er fra uge 24 at man SKAL mærke liv hver dag.

Det skal nok komme, og så vil du sidde og grine / græde / smile for dig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Ems30

-Sigrid- skriver:

Ja, det er det bedste, og især når far får lov til at mærke også - men det er sg* en lille frækkert derinde, så snart han nærmer sig stopper h*n

Ej, hvor synd for far! Haha, den er en lumsk en du har fået dig der...

Anmeld

30. august 2011

-Sigrid-

Ems30 skriver:

Ej, hvor synd for far! Haha, den er en lumsk en du har fået dig der...

Ja, og hver gang h*n sparker kaaalder jeg, og så holder Krøllen op.. Det er helt sikkert mit barn!

Anmeld

4. september 2011

Ems30

Vil bare sige at er jeg nået til 16+1 og har endnu ikke mærket noget som helst. Heller ikke de famøse bobler.

Håber virkelig snart at der kommer noget så man for første gang kan mærke at der rent faktisk er et kommende lille menneske i maven og ikke bare en masse unødvendige graviditetsgener...

Anmeld

4. september 2011

Holbæktrunten

Ems30 skriver:

Okey, nu spørger jeg alle Jer gravide orakler: Hvornår mærkede i liv første gang? Jeg er i dag 15+2 og glæder mig så utrolig meget til at mærke den lille . Kan næsten ikke vente, men hvor meget mere skal jeg vente?

Så fortæl mig, hvornår kunne I førstegangsfødende mærke det?

Tak

jeg var i uge 15 eller 16 da der ik var nogen tvivl mere... Tidligt for en førstegangsfødende, i know, men der var ikke tvivl i mit sind 

Anmeld

4. september 2011

Ems30

Holbæktrunten skriver:

jeg var i uge 15 eller 16 da der ik var nogen tvivl mere... Tidligt for en førstegangsfødende, i know, men der var ikke tvivl i mit sind 

Du er heldig. Jeg er 16+1 og der er nada! 

Anmeld

4. september 2011

MaleneJensen

Ca. uge 20

Anmeld

4. september 2011

Holbæktrunten

Ems30 skriver:

Du er heldig. Jeg er 16+1 og der er nada! 

Det skal nok komme :0) Tilgengæld måtte jeg vente til uge 25 før manden kunne mærke ham... Hver gang farmand kom hjem, lagde ungen sig konsekvent til at snorksove...

Anmeld

4. september 2011

FogL

Jeg har mærket boblen siden 13+ (selvom jeg ikke vil kalde det boblen, men det føles som en nerve der hopper).. Spark har jeg ikke mærket endnu, men har også en foranligende moderkage.. 

Anmeld

4. september 2011

Sine Normann

Jeg tror jeg var i uge 21 da jeg ikke længere var i tvivl. Der havde jeg haft bobler i maven et par uger allerede. Men prøv at lægge dig ned, når du mærker boblerne, for så kan du måske se det på at maven dirrer samtidig med at der er bobler og så vil du ikke længere være i tvivl. Good luck!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.