Hvornår mærkede I liv første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Jakob'sMor

Jeg var 20+3. Skøn følelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mor Til Julie<3

Ems30 skriver:

Okey, nu spørger jeg alle Jer gravide orakler: Hvornår mærkede i liv første gang? Jeg er i dag 15+2 og glæder mig så utrolig meget til at mærke den lille . Kan næsten ikke vente, men hvor meget mere skal jeg vente?

Så fortæl mig, hvornår kunne I førstegangsfødende mærke det?

Tak

Jeg mener jeg var omkring de her 22 uger henne før jeg sådan rigtig kunne mærke min datter da jeg os er lidt overvægtig ...

Anmeld

30. august 2011

foto på lærred

Ems30 skriver:

Okey, nu spørger jeg alle Jer gravide orakler: Hvornår mærkede i liv første gang? Jeg er i dag 15+2 og glæder mig så utrolig meget til at mærke den lille . Kan næsten ikke vente, men hvor meget mere skal jeg vente?

Tak

Første gange omkring uge 20-21 og anden gang kun en uges tid tidligere.

Tillykke med graviditeten

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærreder og

personlige invitationer

Anmeld

30. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Jeg mærkede ham første gang i uge 16. Det var kun når jeg lå helt stille på maven i sengen om aftenen 

Men det er vist ret tidligt for en førsteangsfødende. Det "normale" er vist omkring uge 21

Anmeld

30. august 2011

-Sigrid-

Første bobler var vel omkring uge 12, spark var i uge 18

Glæd dig! 

Anmeld

30. august 2011

Ems30

Nessie skriver:

Bobler måske første gang i uge 15, (ved stadig ikke helt om det VAR dét )

Fine bobler i uge 16 og 17, spark i uge 18, og hver dag fra uge 19

Mange snakker om de der såkaldte bobler, men jeg er nu 15+3 og har stadig ikke mærket noget

Anmeld

30. august 2011

Ems30

Roselil skriver:

Jeg mærkede ham første gang i uge 16. Det var kun når jeg lå helt stille på maven i sengen om aftenen 

Men det er vist ret tidligt for en førsteangsfødende. Det "normale" er vist omkring uge 21

Jeg tror "desværre" også det først er uge 20, men håber da at jeg snart kan mærke nogle bobler...

Anmeld

30. august 2011

Ems30

-Sigrid- skriver:

Første bobler var vel omkring uge 12, spark var i uge 18

Glæd dig! 

Jeg kan se du nu er i uge 20, så det er altså 2 uger siden du begyndte at mærke sparkene. Hvor tit mærker du dem?

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Ems30 skriver:

Tak

13+2! Og det var altså også helt vildt tidligt for en førstegangsgravid, men jeg var ikke i tvivl Men det er generelt gået ret hurtigt med den slags for mig.. Har også mærket liv HVER dag siden 18+ og ikke først 24+ som er normalt

Anmeld

30. august 2011

Ems30

Frøken J. skriver:

13+2! Og det var altså også helt vildt tidligt for en førstegangsgravid, men jeg var ikke i tvivl Men det er generelt gået ret hurtigt med den slags for mig.. Har også mærket liv HVER dag siden 18+ og ikke først 24+ som er normalt

Årh, hvor vildt! 

Det gad jeg godt havde været mig. Men har endnu ikke mærket en dyt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.