Hvornår mærkede I liv første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

maryjane

tror det var 15-16 uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Frøken J.

Ems30 skriver:

Årh, hvor vildt! 

Det gad jeg godt havde været mig. Men har endnu ikke mærket en dyt...

Bare vent, det kommer! (den mest nederen kommentar, I know. Hehe) - Og når det først kommer så bliver man sku helt afhængig af at mærke de små

Anmeld

30. august 2011

Ems30

Frøken J. skriver:

Bare vent, det kommer! (den mest nederen kommentar, I know. Hehe) - Og når det først kommer så bliver man sku helt afhængig af at mærke de små

Haha, "ja bare vent" den hører man altid.

Jeg har bare ikke lavet andet end at vente.. 

Det tog mig helt vildt langt tid at få en babybule, og det tog mig også helt vildt langt tid til at få kvalme (ja, noget mærkeligt noget at glæde sig til), og så har jeg ventet og ventet til uge 12, så jeg endelig kunne komme ud af risikozonen.

Men mer vil have mer! For selvom alle de ting kom og gik, så er det næste punkt at kunne mærke barnet. Og nu er jeg utålmodig igen, haha 

Anmeld

30. august 2011

chael

Ems30 skriver:

Okey, nu spørger jeg alle Jer gravide orakler: Hvornår mærkede i liv første gang? Jeg er i dag 15+2 og glæder mig så utrolig meget til at mærke den lille . Kan næsten ikke vente, men hvor meget mere skal jeg vente?

Så fortæl mig, hvornår kunne I førstegangsfødende mærke det?

Tak

1. gang: Omkring uge 14-16 stykker.

2. gang: uge 12

3. gang: uge 12.

Som små bobler.

Mærkede rigtig liv og små puf omkring 16-17. uge.

*CAmilla 35+6

Anmeld

30. august 2011

-Sigrid-

Ems30 skriver:

Jeg kan se du nu er i uge 20, så det er altså 2 uger siden du begyndte at mærke sparkene. Hvor tit mærker du dem?

Hver hveranden dag Et par gange har der været flere spark dagligt

Nogle gange er det bare et enkelt lille spark, men igår lå jeg på maven (eller prøvet) og der blev bokset igennem i en halv time

Anmeld

30. august 2011

Ems30

-Sigrid- skriver:

Hver hveranden dag Et par gange har der været flere spark dagligt

Nogle gange er det bare et enkelt lille spark, men igår lå jeg på maven (eller prøvet) og der blev bokset igennem i en halv time

Årh, hvor sejt med en meget livlig trold...

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Ems30 skriver:

Det tog mig helt vildt langt tid at få en babybule, og det tog mig også helt vildt langt tid til at få kvalme (ja, noget mærkeligt noget at glæde sig til), og så har jeg ventet og ventet til uge 12, så jeg endelig kunne komme ud af risikozonen.

Men mer vil have mer! For selvom alle de ting kom og gik, så er det næste punkt at kunne mærke barnet. Og nu er jeg utålmodig igen, haha 

Ja, det er præcis det samme her! "Bare vent til du mærker liv", "Bare vent lige pludselig går tiden hurtigt", "Bare vent, pludselig er hun i dine arme". Arrrghhhh!!! Haha

Anmeld

30. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Ems30 skriver:

Okey, nu spørger jeg alle Jer gravide orakler: Hvornår mærkede i liv første gang? Jeg er i dag 15+2 og glæder mig så utrolig meget til at mærke den lille . Kan næsten ikke vente, men hvor meget mere skal jeg vente?

Så fortæl mig, hvornår kunne I førstegangsfødende mærke det?

Tak

Første gang jeg mærkede det var jeg 19+6 og var ikke i tvivl om hvad det var..  Vidunderlig følelse

Anmeld

30. august 2011

-Sigrid-

Ems30 skriver:

Årh, hvor sejt med en meget livlig trold...

Ja, det er det bedste, og især når far får lov til at mærke også - men det er sg* en lille frækkert derinde, så snart han nærmer sig stopper h*n

Anmeld

30. august 2011

-Sigrid-

Ems30 skriver:

Haha!! Også her, og nu vil jeg bare gerne snart til næste scanning - og så er der to måneder til endnu, det virker jo som en evighed

Tiden går hurtigt fordi barnet udvikler sig så hurtigt, men når man venter så spændt går tiden langsom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.