Hvornår mærkede I liv første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.321 visninger
42 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Ems30

Okey, nu spørger jeg alle Jer gravide orakler: Hvornår mærkede i liv første gang? Jeg er i dag 15+2 og glæder mig så utrolig meget til at mærke den lille . Kan næsten ikke vente, men hvor meget mere skal jeg vente?

Så fortæl mig, hvornår kunne I førstegangsfødende mærke det?

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

CamillaValby

Ems30 skriver:

Okey, nu spørger jeg alle Jer gravide orakler: Hvornår mærkede i liv første gang? Jeg er i dag 15+2 og glæder mig så utrolig meget til at mærke den lille . Kan næsten ikke vente, men hvor meget mere skal jeg vente?

Tak

Uhh jeg kan faktisk ikke huske det. Men mener at det var omkring 21+ der var det spark. Men mener at jeg mærkede bobler før det

Kan godt forstå at du glæder dig

Anmeld

29. august 2011

Clotte

Jeg mærkede liv for første gang, sådan rigtigt, i lørdags der var jeg 19+6 

Jeg har selvfølgelig mærkert "bobler" før det men i lørdags var det sådan at jeg blev så forskrækket at jeg hoppede i sofaen og udbryd: "Så lad sgu da være" til min kæreste store fornøjelse, han knækkede helt sammen af grin og tårerne trillede på ham for som han sagde: "Du så sgu sjov ud"

Clotte

Anmeld

29. august 2011

Anonym11

Jeg mærkede liv i uge 19. Det var spark jeg lige pludseligt mærkede. Jeg mærkede aldrig de berygtet bobler.

Men jeg fik også at vide jeg havde foranliggende moderkage. Så derfor mærkede jeg først noget senere hvilket vist skulle være meget normalt

Anmeld

29. august 2011

Mauser.

Uge 16 (;

Anmeld

29. august 2011

Clisolka

Ems30 skriver:

Tak

Præcis 17+4 - under Melodi Grand Prix'et sidste år 

Anmeld

30. august 2011

Fenja09

Jeg mærkede spark i uge 18 og samme uge kunne kæresten mærke det - det er en helt fantastisk oplevelse, så kan godt forstå du venter spændt

/Fenja (39+6)

Anmeld

30. august 2011

baby012

foran liggende moderkage. så ikke før 20+

Anmeld

30. august 2011

Nessie

Bobler måske første gang i uge 15, (ved stadig ikke helt om det VAR dét )

Fine bobler i uge 16 og 17, spark i uge 18, og hver dag fra uge 19

Anmeld

30. august 2011

TbCp

1. gang omkring uge 15
2. gang omkring uge 10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.