Vågner pga sutten - nogle i lig. situation??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

DortheSimonsen

Christina.William skriver:

God idé. Hvor gammel var han der??

Han var lige knap 10 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Christina.William

DortheSimonsen skriver:

Han var lige knap 10 måneder

Ok. Vil forsøge nu, men det kan godt være, at det er lidt optimistisk. Men mange tak for dit svar!! I nat var det 5 gange sut og 1 gang mad. Puha..

Anmeld

30. august 2011

Malli

Den lykkelige skriver:

Ja jeg mente nok det virkede  skal jeg huske til min egen

Hun var knapt et år, og ja det tog noget tid, men de skal jo nok tage den hvis de virkelig har behovet...  Tror det er vigtigt at hjælpe dem om natten, med at tage deres hånd og række ud efter sutten, man ved jo selv hvor svært det kan være at finde noget i søvne! Håber det lykkedes for jer, for det er virkelig en befrielse...

Anmeld

30. august 2011

stoltfar

Jeg er maks oppe med min datter en gang om natten. Det er alene for lige at putte hende igen. Ingen flaske ingenting. Hvis hun får grød (som de normalt for ved 8 måneder) burde de kunne klare sig til næste morgen evt. bare give barnet lidt vand i stedet. ang. sutten så får min datter den alene når hun efterspørger den eller er meget ked af det og så selvfølgelig når hun skal i seng, men hun sputter den selv ud lige så snart hun er faldet i søvn. Så kan desværre ikke lige sige hvorfor, nogen børn har bare et større suttebehov end andre.

Anmeld

30. august 2011

Christina.William

stoltfar skriver:

Jeg er maks oppe med min datter en gang om natten. Det er alene for lige at putte hende igen. Ingen flaske ingenting. Hvis hun får grød (som de normalt for ved 8 måneder) burde de kunne klare sig til næste morgen evt. bare give barnet lidt vand i stedet. ang. sutten så får min datter den alene når hun efterspørger den eller er meget ked af det og så selvfølgelig når hun skal i seng, men hun sputter den selv ud lige så snart hun er faldet i søvn. Så kan desværre ikke lige sige hvorfor, nogen børn har bare et større suttebehov end andre.

Sikke en nem datter

Jeg tror bare at det er blevet en vane med den natflaske. Vi venter lige til weekenden med at tage kampen. Kunne nu gode leve med flasken lidt endnu, hvis jeg bare kunne slippe for at give sutten 5-8 gang hver nat...

Anmeld

30. august 2011

stoltfar

Jeg kan bestemt ikke klage. Hun er meget nem på utrolig mange punkter. Har aldrig haft det store problem med nattesøvnen da hun har et godt sovehjerte. Men håber i finder en løsning på jeres udfordring;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.