Vågner pga sutten - nogle i lig. situation??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.551 visninger
35 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Christina.William

Hej,

Min søn er nu 8 mdr og sover ikke godt om natten.

Han sover ca 19.30 og vågner så efter 1.5 time for at få sutten, sådan kører hele natten. Han tager MAX 3 timer imellem sutterne. Han spiser stadig 1 gang om natten men nu kun 125 ml ME. Det forstyrrer vores søvn helt vildt og har nu stået på i ca 2 mdr.

Nogen der har samme probelm eller en løsning/forslag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Nadia&Daniel

Christina.William skriver:

Hej,

Han sover ca 19.30 og vågner så efter 1.5 time for at få sutten, sådan kører hele natten. Han tager MAX 3 timer imellem sutterne. Han spiser stadig 1 gang om natten men nu kun 125 ml ME. Det forstyrrer vores søvn helt vildt og har nu stået på i ca 2 mdr.

Har præcis samme problem med vores datter på 10 mdr. - så følger lige med

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

Jeg har ikke samme problem eller prøvet det.. men har engang læst nogle herinde skrive at de har købt masser af sutter også ligger omkring barnet.. så har de en at tage fat i.. hvis han altså selv kan det..

Anmeld

29. august 2011

Christina.William

Har jeg prøvet men han kan ikke engang i vågen tilstand få den puttet rigtig i munden, så tror at jeg må vente lidt med det..

Anmeld

29. august 2011

Stinahauptnielsen

Min søn er 15 mdr her d. 1 og vi havde samme problemer..

til han var ca. 10 mdr fik han en flaske om natten. Lagde den ind til ham og han tømte den selv.

Vi havde rigtig mange sutter i hans seng så han selv kunne finde den når han vågnede.

Nogle gange var han vild ulykkelig og jeg listede ind til ham og sang for ham til han faldte om kuld.

Nu hvor han er 15 mdr kan jeg putte ham kl 20 ogs¨skriger han engang kl 22 men jeg går ikke ind til ham han ligger sig nemlig ned efter et par min.. (ellers tror han jo bare man kommer når han giver et lille lyd fra sig) før der vågnede han mange gange om natten og var oppe kl 6 om morgenen. men siden tirsdag har jeg måtte vække ham fordi kl er blevet over 8 og jeg ikke syntes han skal sove hele dagen ..

Jeg håber dette hjalp en lille smule.

Stina

Anmeld

29. august 2011

Jeg stod i samme problem! (Han har jo ikke brug for mad om natten, når han er så gammel! . )

Så min sp sagde at vi skulle vende os af med det måltid om natten, MED DET SAMME.. Så hun fik en kold tyrker og 5 sutter i sengen..   Der gik lige et par dage, hvor hun vågnede (for det var hun jo vant til) om natten og så fik hun en tår vand og sutten, og så var det ovrestået!! Og det var max en uge!! 

Så det er min erfaring og bedste råd!   Ma n føler sig som en rigtig røv-mor, men det er faktisk til det bedste for både dig OG din søn.. Han har jo også brug for en hel nats søvn, og det må du som mor hjælpe ham med!!

Stine og Lisa.

Anmeld

29. august 2011

Clisolka

Jeg har ikke samme problem eller prøvet det.. men har engang læst nogle herinde skrive at de har købt masser af sutter også ligger omkring barnet.. så har de en at tage fat i.. hvis han altså selv kan det..

Den løsning bruger vi herhjemme - og den er super! Hun ligger med min. 3 sutter  Når hun bliver puttet får hun en sut i munden, og en i hver hånd. 

Mange gange vågner hun om natten, men hun "fanger" en af sutterne og sover videre  Hun går i panik hvis ikke hun kan finde sin sut, og så må mor hjælpe 

Isabella er 10 mrd. i morgen 

Anmeld

29. august 2011

Jonatansmor

Har jeg prøvet men han kan ikke engang i vågen tilstand få den puttet rigtig i munden, så tror at jeg må vente lidt med det..

Det skal han nok finde ud af, det at få taget en sut og vendt den rigtig.
Far han lov til at lege med sutter i løbet af dagen? Så er hjernen frisk til indlæring..

Herhjemme har drengen 6-8 sutter i sengen, har han haft siden han kunne vende sig. Han har totalt regnet den ud

Anmeld

29. august 2011

helle85

jeg puttede en stof ble igennem ringen på sutten så lærer de hurtigt at finde den.

Anmeld

29. august 2011

millesofie

Hej,

Tinke har siden hun blev 3 mdr og til hun var 13 mdr sovet elendigt og vågnet konstandt (så jeg lignede en zombi )

jeg skiftede hendes sutter ud med silicone sutter (de holder bedre) og så købte jeg bare mange (ca 20 stk) hun har i gennemsnit 10 i sin seng og hun ligger på dem og de flyder over hele sengen

men når hun vågner om natten nu så tager hun bare en og så ligger hun sig ned igen

hun er 20 mdr nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.