Vågner pga sutten - nogle i lig. situation??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Mor1012

Christina.William skriver:

Har jeg prøvet men han kan ikke engang i vågen tilstand få den puttet rigtig i munden, så tror at jeg må vente lidt med det..

lær ham det om dagen lig sutterne foran ham på gulvet eller tæppet, han skal Nok lære det

emilie er 10 mdr, og hun tager selv sutten i munden. og giver mig den når jeg siger, Få Sutte...

tror det ville gøre det såå godt for jer, hvis han lærte selv at tage sutten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Christina.William

Babymor2010 skriver:

Den løsning bruger vi herhjemme - og den er super! Hun ligger med min. 3 sutter  Når hun bliver puttet får hun en sut i munden, og en i hver hånd. 

Mange gange vågner hun om natten, men hun "fanger" en af sutterne og sover videre  Hun går i panik hvis ikke hun kan finde sin sut, og så må mor hjælpe 

Isabella er 10 mrd. i morgen 

Har prøvet de sidste par nætter med hele sengen fuld, omkring 9 stk men det har ikke haft nogen virkning. Hvor længe har dette fungeret for jer?

Anmeld

29. august 2011

Liljesilas

Samme problem har vi, min dreng er 14 måneder og har gjort det siden han var 1/2 år. Men vores problem er også at vi er så dumme at vi har vennet ham til meget lidt tandpasta på sutten så han føler trøst og nu ved jeg ikke hvad vi skal stille op, for han vågner jo hele tiden..

Anmeld

29. august 2011

Christina.William

Emilie2010 skriver:

lær ham det om dagen lig sutterne foran ham på gulvet eller tæppet, han skal Nok lære det

emilie er 10 mdr, og hun tager selv sutten i munden. og giver mig den når jeg siger, Få Sutte...

tror det ville gøre det såå godt for jer, hvis han lærte selv at tage sutten

Super forslag! Det skal prøves i morgen og så tror jeg at vi tager en kold tyrker med maden i weekenden, måske det også hjælper ham med ikke at vågne så meget.. 7-8 gange på en nat er godt nok hårdt!!

Anmeld

29. august 2011

Mor1012

Super forslag! Det skal prøves i morgen og så tror jeg at vi tager en kold tyrker med maden i weekenden, måske det også hjælper ham med ikke at vågne så meget.. 7-8 gange på en nat er godt nok hårdt!!

ja og giv endelig en opdate hvordan det går

ja bare lig sutterne han skal nok lære det. nogle hurtigere end andre børn

prøv jer frem

vågner han virkelig så mange gange, tror du det er pga han er sultene eller ?

Anmeld

29. august 2011

Clisolka

Har prøvet de sidste par nætter med hele sengen fuld, omkring 9 stk men det har ikke haft nogen virkning. Hvor længe har dette fungeret for jer?

Uh det har fungeret i nogle måneder nu  Jeg tror hun har været omkring 5-6 måneder, da hun selv kunne tage sin sut i munden - dog havde vi lidt startproblemer om natten (fordi det var mørkt) 

Anmeld

29. august 2011

Christina.William

millesofie skriver:

Tinke har siden hun blev 3 mdr og til hun var 13 mdr sovet elendigt og vågnet konstandt (så jeg lignede en zombi )

jeg skiftede hendes sutter ud med silicone sutter (de holder bedre) og så købte jeg bare mange (ca 20 stk) hun har i gennemsnit 10 i sin seng og hun ligger på dem og de flyder over hele sengen

men når hun vågner om natten nu så tager hun bare en og så ligger hun sig ned igen

hun er 20 mdr nu

20 mdr PUHA der er godt nok lang tid til :-)

Anmeld

29. august 2011

Christina.William

Babymor2010 skriver:

Uh det har fungeret i nogle måneder nu  Jeg tror hun har været omkring 5-6 måneder, da hun selv kunne tage sin sut i munden - dog havde vi lidt startproblemer om natten (fordi det var mørkt) 

Kvik lille pige

Anmeld

29. august 2011

Christina.William

Emilie2010 skriver:

ja og giv endelig en opdate hvordan det går

ja bare lig sutterne han skal nok lære det. nogle hurtigere end andre børn

prøv jer frem

vågner han virkelig så mange gange, tror du det er pga han er sultene eller ?

Ja han vågner ofte så mange gange. Nej det er slet ikke sult, så snart han får sutten i munden, så sover han med det samme igen.. Tror ikke det bliver så slemt med maden.. Det er simpelthen pga sutten at han vågner så ofte.. Nogle enkelte nætter vågner han kun 1 gang for sut og 1 gang for mad... Hvad der lige sker den nat, det ved jeg virkelig ikke..

Anmeld

29. august 2011

Christina.William

mayapigen skriver:

Samme problem har vi, min dreng er 14 måneder og har gjort det siden han var 1/2 år. Men vores problem er også at vi er så dumme at vi har vennet ham til meget lidt tandpasta på sutten så han føler trøst og nu ved jeg ikke hvad vi skal stille op, for han vågner jo hele tiden..

Puha ja den er ikke god.. Men man får nogle dumme vaner som man så skal vænne sig fra igen.. det er ikke let med de små :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.