Hvornår kunne i teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Københavnermor

Anonym skriver:

hvilken test var bedst??

Tja de var gode begge to.. Men den digitale efterlader jo ingen tvivl, da der jo står enten "gravid" eller "ikke gravid". Så den er nok bedst. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Anonym trådstarter

MedRogn skriver:

Tja de var gode begge to.. Men den digitale efterlader jo ingen tvivl, da der jo står enten "gravid" eller "ikke gravid". Så den er nok bedst. 

uhhh jeg har lige bestilt 2 digitale, som kommer i morgen og så vil jeg prøve onsdag hehe

Anmeld

29. august 2011

Københavnermor

Anonym skriver:

uhhh jeg har lige bestilt 2 digitale, som kommer i morgen og så vil jeg prøve onsdag hehe

Held og lykke! Håber der er gevinst! 

Anmeld

29. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Anonym skriver:

UGE 10?! var det først der testen blev positiv, eller var det der du testede første gang?

heh det var bare der jeg først fik testet..

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

MaleneS2011baby<3 skriver:

heh det var bare der jeg først fik testet..

nårh okay heheh

Anmeld

30. august 2011

foto på lærred

Anonym skriver:

Hej Piger,

hmm hmm...

Hvis jeg (7-9-13) er blevet gravid denne gang er jeg ca. 3 hele uger henne idag, og kan så om ca en uge teste, jeg har haft 2 ægløsninger lige efter hinanden, så jeg  for at der ihvertfald bare er en derinde, meget gerne 2 hihi

Men hvornår kunne i teste positiv?, nogle kan jo allerede her ved uge 3, 3½...

Men synes det kunne være spændende at hører hvornår i testede positiv?

3+3 ved den første og 3+4 ved nr. 2

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager og indbydelser

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

3+3 ved den første og 3+4 ved nr. 2

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager og indbydelser

var det så svagt eller kraftigt og hvilken test brugte du?

Anmeld

30. august 2011

foto på lærred

var det så svagt eller kraftigt og hvilken test brugte du?

Strengen var ikke så kraftig og det tog også op til 4 minutters tid inden stregen rigtig kom frem. Hver dag hen til testdato (14 dage efter æl)blev stregen så mere og mere tydelig og kom også hurtigere frem.

Jeg brugte bare de billigere test man kan købe på nettet. Dem har jeg altid været tilfredse med.

camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og invitationer

Anmeld

30. august 2011

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Strengen var ikke så kraftig og det tog også op til 4 minutters tid inden stregen rigtig kom frem. Hver dag hen til testdato (14 dage efter æl)blev stregen så mere og mere tydelig og kom også hurtigere frem.

Jeg brugte bare de billigere test man kan købe på nettet. Dem har jeg altid været tilfredse med.

camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og invitationer

Hehe okay, Jeg kan slet ikke vente på at teste heller. Jeg er 3+1 og har teste åde igår og idag, og jeg synes jeg kan ane en streg hvis jeg holde den på en bestemt måde, men mande siger det nok er ønsketænkning indtil videre, men det er jo også lidt tidligt at teste

Anmeld

30. august 2011

foto på lærred

Anonym skriver:

Hehe okay, Jeg kan slet ikke vente på at teste heller. Jeg er 3+1 og har teste åde igår og idag, og jeg synes jeg kan ane en streg hvis jeg holde den på en bestemt måde, men mande siger det nok er ønsketænkning indtil videre, men det er jo også lidt tidligt at teste

for dig. Håber der kommer to streger frem om et par dage

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.