Hvornår kunne i teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Anonym trådstarter

MedRogn skriver:

Jeg testede da jeg ifølge min sidste menstruations første dag og ifølge min cyklus ville være 5+0.

Men er nu blevet rykket en hel uge, så ifølge lægen har jeg været 4+0.

Så et sted imellem 4+0 og 5+0 er mit svar.

Ved ikke om jeg ville kunne have testet positivt før, da jeg først testede da jeg var gået en uge over tid. 

/ MedRogn 24+4

Ej hvor vildt at blive rykket en hel uge, var din test meget positiv eller kun svagt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

SjeBets

5+2-3 stykker med alle 3

Før det var det negativ

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

5+2-3 stykker med alle 3

Før det var det negativ

okay, det vildt og se hvor stor forsekl der er på hvornår folk tester positiv

Anmeld

29. august 2011

MigSS

testede positiv da jeg var 4-5 uger henne

Anmeld

29. august 2011

Københavnermor

Anonym skriver:

Ej hvor vildt at blive rykket en hel uge, var din test meget positiv eller kun svagt?

Der var ingen tvivl, blev rimelig meget rød efter få sek.. Og så tog jeg også en digitaltest - mest for mandens skyld som havde brug for flere beviser  og den sagde klart "gravid".

Jeg tog den midt på dagen, så det var ikke med morgenurin.

Ja, jeg syntes også det er lidt besynderligt at blive rykket en hel uge, især fordi jeg ved hvad dag vi var sammen uden beskyttelse, så det passer ikke helt med lægens beregninger. Men det passer åbenbart med babyens størrelse..  Og alt er jo som det skal være, så det går nok.

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

MigSS skriver:

testede positiv da jeg var 4-5 uger henne

kan se at de fleste har teste omkring de 4-5 uger, så det er vel det jeg skal sætte næsen efter, synes bare det skide svært at vente hehe

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

andre?

Anmeld

29. august 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hej Piger,

hmm hmm...

Hvis jeg (7-9-13) er blevet gravid denne gang er jeg ca. 3 hele uger henne idag, og kan så om ca en uge teste, jeg har haft 2 ægløsninger lige efter hinanden, så jeg  for at der ihvertfald bare er en derinde, meget gerne 2 hihi

Men hvornår kunne i teste positiv?, nogle kan jo allerede her ved uge 3, 3½...

Men synes det kunne være spændende at hører hvornår i testede positiv?

Jeg tror ikke på det der med 2 ægløsninger på 2 forskellige tidspunkter (qua min uddannelse, hvor litteraturen viser, at der ikke findes videnskabeligt belæg for den påstand).

Hvis teorien om 2 ægløsninger (på 2 forskellige tidspunkter) holder, så vil den første ægløsning under alle omstændigheder ikke give udslag i en graviditet, idet man ikke kan blive gravid, når man er gravid.

Så altså, hvis du skal have 2 befrugtede æg ud af det, så skal én ægløsning give en tvillingegraviditet med enten 2 løsnede æg, eller 1 æg der har delt sig til en tvillingegraviditet.

Anmeld

29. august 2011

Anonym11

Testede bragende negativ 3+3 og 3+4 på trods af symptomerTestede så utydeligt svagt efter tid 3+5 og 3+6men 4+0 blev den svagt positiv indenfor tid.

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Anonym skriver:

Nej det en frygtelig ventetid, vi har også lige haft en SA med tvilinger i uge 10.

Og jeg har prøvet at teste her i weekenden, men den var negativ, men plan er at vente til den første med at teste igen, så er jeg jo ca. 3½ uge og håber der er en svag streg der hihi

Tak skal du have

Åhh, det er jeg virkelig ked af at høre

Håber i er kommet godt igennem, og håber VIRKELIG, at det lykkes jer denne gang, så I kan få noget og glæde jer over igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.