Hvornår kunne i teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.230 visninger
55 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. august 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger,

hmm hmm...

Hvis jeg (7-9-13) er blevet gravid denne gang er jeg ca. 3 hele uger henne idag, og kan så om ca en uge teste, jeg har haft 2 ægløsninger lige efter hinanden, så jeg  for at der ihvertfald bare er en derinde, meget gerne 2 hihi

Men hvornår kunne i teste positiv?, nogle kan jo allerede her ved uge 3, 3½...

Men synes det kunne være spændende at hører hvornår i testede positiv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Mor1012

Anonym skriver:

Hej Piger,

hmm hmm...

Hvis jeg (7-9-13) er blevet gravid denne gang er jeg ca. 3 hele uger henne idag, og kan så om ca en uge teste, jeg har haft 2 ægløsninger lige efter hinanden, så jeg  for at der ihvertfald bare er en derinde, meget gerne 2 hihi

uge 7

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Emilie2010 skriver:

uge 7

Testede du først der eller blev den først positiv der?

Anmeld

29. august 2011

Mor1012

Anonym skriver:

Testede du først der eller blev den først positiv der?

positiv

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Emilie2010 skriver:

positiv

Nej jeg mener, da du testede i uge 7, var det så fordi din test først blev positiv der eller havde du teste før det og den så bare var negativ?

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Anonym skriver:

Hej Piger,

hmm hmm...

Jeg testede da jeg (troede jeg) var 3+5, og der kom en MEGET utydelig streg, og da jeg var 4+0 var streget noget tydeligere, så der var jeg ikke længere i tvivl - blev dog sat 2 dage frem til NF og var så 4+2, da jeg testede positiv

Krydser alt hvad jeg kan for, at du får 2 smukke streger om en uges tid

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Jeg testede da jeg (troede jeg) var 3+5, og der kom en MEGET utydelig streg, og da jeg var 4+0 var streget noget tydeligere, så der var jeg ikke længere i tvivl - blev dog sat 2 dage frem til NF og var så 4+2, da jeg testede positiv

Krydser alt hvad jeg kan for, at du får 2 smukke streger om en uges tid

Okay, så du har da også teste forholdsvis tidligt

Jeg jeg  også alt hvad jeg kan, da jeg var gravid første gang, vidste jeg det ikke før jeg var 2 mdr henne, så jeg ved ikke om jeg er hurtig eller langsom til at udvikle HCG

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Anonym skriver:

Okay, så du har da også teste forholdsvis tidligt

Jeg jeg  også alt hvad jeg kan, da jeg var gravid første gang, vidste jeg det ikke før jeg var 2 mdr henne, så jeg ved ikke om jeg er hurtig eller langsom til at udvikle HCG

Uhh, hvor spændende

Husker alt for tydeligt hvor spændt man var på at teste... Hehe... Kunne aldrig vente til testdag, testede altid et par dage før

Første gang jeg blev gravid (endte desværre i en missed abortion), der testede jeg positivt 3+2, men nåede aldrig til NF, så ved ikke hvor meget terminen ville være blevet rykket, hvis det var...

Men alt held og lykke med testningen

Anmeld

29. august 2011

Københavnermor

Jeg testede da jeg ifølge min sidste menstruations første dag og ifølge min cyklus ville være 5+0.

Men er nu blevet rykket en hel uge, så ifølge lægen har jeg været 4+0.

Så et sted imellem 4+0 og 5+0 er mit svar.

Ved ikke om jeg ville kunne have testet positivt før, da jeg først testede da jeg var gået en uge over tid. 

/ MedRogn 24+4

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Uhh, hvor spændende

Husker alt for tydeligt hvor spændt man var på at teste... Hehe... Kunne aldrig vente til testdag, testede altid et par dage før

Første gang jeg blev gravid (endte desværre i en missed abortion), der testede jeg positivt 3+2, men nåede aldrig til NF, så ved ikke hvor meget terminen ville være blevet rykket, hvis det var...

Men alt held og lykke med testningen

Nej det en frygtelig ventetid, vi har også lige haft en SA med tvilinger i uge 10.

Og jeg har prøvet at teste her i weekenden, men den var negativ, men plan er at vente til den første med at teste igen, så er jeg jo ca. 3½ uge og håber der er en svag streg der hihi

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.