DK skriver:
Køb en våddragt! I blonder! Pt er body'en min ven!
Jeg har sådan en cosage-body-ting. Altså en body med indbygget bh! Så dækker den mave, strammer ind og løfter brystet OG man kan beholde den på UANSET hvad man laver
Så behøver du ikke være nøgen eller noget, men kan være dækket til på en utrolig smuk og fræk måde

Jeg følte i starten efter fødslen og med amning og alt det hele at jeg så ÅNDSVAG ud når jeg var dullet op. Altså jeg var bare 100% MOAR. Ammebryster, og puttebaby ved siden af i tremmesengen var bare så langt fra frække-kæreste som noget kunne være. Men det blev nemmere for hver gang. Og især efter at amningen sluttede og at vi fik et mere regelmæssigt samliv og Richard kom for sig selv, så blev det bare meget nemmere at vise mig for Mikkel og blive frække-kæreste igen. Som sagt, så skal man ligesom ind i "the mode" igen. Og det er hundesvært i starten. Utroligt hvor jomfruelig man kan blive trods at det er pga at man lige har skudt en unge ud
Men som sagt: Body!! Jeg har en kanon en fra H&M og når du kun skal have den på i sengen, så er det ikke så vigtigt at den ikke passer helt perfekt over brystet!
TAK for tippet Ditte! Jeg har faktisk købt en for noget tid siden, men følte mig bare dum og rigtig meget moaar!
Men måske man skulle overveje det igen...
Anmeld