Carina87 skriver:
Ej, mit svar til dig er forsvundet.
Prøver igen...
Frækt undertøj=mere strækmærket hud=ikke godt! Går helst i våddragt i svømmehal!
Kan du slet ikke gå med alm. Bh? Jeg kan ikke med sportsbher. Føler det hele sejler...
Brystløft er noget jeg tit har lyst til! MEN jeg har altid været i mod det, så det virker lidt dobbeltmoralsk, OG så får jeg aldrig råd! Jeg må bare lære at leve med dem her. Lige indtil næste barn hiver dem endnu længere... 
God idé at mødes i stuen! Det er virkelig hyggeligt at se noget sammen eller spille spil! Jeg har også nydt de aftner, hvor fjernsynet har været slukket og computeren lagt væk. Stearinlys og rødvin ER altså bare hyggeligt!
Jeg føler mig så DUM når jeg står der foran fjersynet
Er så bange for at nogen kan se mig! Men har taget et skridt den vej. Har fået en hulahop-ring i fødselsdagsgave, så må vi se om det virker
Præcis! Jeg går også i min meget grimme, usexede sorte badedragt, med brede stopper og en smule ben i... - altså kun i svømmehallen 
Jeg kan godt gå emd dem, men jeg forsøger jo at tabe mgi og der sker også lidt - LIDT!! og det er med garanti fra brysterne det forsvinder. Så de BH'er jeg købte for en måned siden, er nok lidt for store nu, men nummeret mindre er for små... Og så skal jeg vist generelt bare vænne mig til at gå med det igen, har jo brugt sådan nogle elastiktoppe-agtige ting fra jeg var omkring 5 uger henne og ikke kunne passe mine BH'er mere..
Åh jeg føler mig også dum, særligt fordi jeg står ud til den dør hvor posten altid ringer på. Der er vindue lige ved døren, så hvis han kigger ind kan han se mig. Men jeg vil hellere se dum ud og tabe mig, end se dum og tyk ud... Eller altså, jeg synes det er værd at se dum ud, for at tabe sig, for jeg er bestemt ikke tilfreds med måden jeg ser ud på pt..
Er den god den der hulahop? Jeg tror ikke jeg vil få den brugt. Jørn har vist mig nogle mavebøjninger, hvor man får de allernedeste (mordelle) mavemuskler ramt, så dem SKAL jeg gå i gang med, så snart Felix er frisk ovenpå morgendagens vaccination!
Man burde squ få en præmie for at bære, føde og amme et barn. Landet har brug for vi føder børn, så et eller andet parti burde gå til valgkamp med løftet om, at nybagte mødre får hushjælp, samt et gavekort til fitness, mave/brystløft og massage/frisør/mm. - inkluderet børnepasning - ville det ikke være meget fair?