Hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Ej, mit svar til dig er forsvundet.

Prøver igen...

Frækt undertøj=mere strækmærket hud=ikke godt! Går helst i våddragt i svømmehal! 

Kan du slet ikke gå med alm. Bh? Jeg kan ikke med sportsbher. Føler det hele sejler... 

Brystløft er noget jeg tit har lyst til! MEN jeg har altid været i mod det, så det virker lidt dobbeltmoralsk, OG så får jeg aldrig råd! Jeg må bare lære at leve med dem her. Lige indtil næste barn hiver dem endnu længere... 

God idé at mødes i stuen! Det er virkelig hyggeligt at se noget sammen eller spille spil! Jeg har også nydt de aftner, hvor fjernsynet har været slukket og computeren lagt væk. Stearinlys og rødvin ER altså bare hyggeligt!

Jeg føler mig så DUM når jeg står der foran fjersynet Er så bange for at nogen kan se mig! Men har taget et skridt den vej. Har fået en hulahop-ring i fødselsdagsgave, så må vi se om det virker 

Præcis! Jeg går også i min meget grimme, usexede sorte badedragt, med brede stopper og en smule ben i... - altså kun i svømmehallen

Jeg kan godt gå emd dem, men jeg forsøger jo at tabe mgi og der sker også lidt - LIDT!! og det er med garanti fra brysterne det forsvinder. Så de BH'er jeg købte for en måned siden, er nok lidt for store nu, men nummeret mindre er for små... Og så skal jeg vist generelt bare vænne mig til at gå med det igen, har jo brugt sådan nogle elastiktoppe-agtige ting fra jeg var omkring 5 uger henne og ikke kunne passe mine BH'er mere..

Åh jeg føler mig også dum, særligt fordi jeg står ud til den dør hvor posten altid ringer på. Der er vindue lige ved døren, så hvis han kigger ind kan han se mig. Men jeg vil hellere se dum ud og tabe mig, end se dum og tyk ud... Eller altså, jeg synes det er værd at se dum ud, for at tabe sig, for jeg er bestemt ikke tilfreds med måden jeg ser ud på pt.. 

Er den god den der hulahop? Jeg tror ikke jeg vil få den brugt. Jørn har vist mig nogle mavebøjninger, hvor man får de allernedeste (mordelle) mavemuskler ramt, så dem SKAL jeg gå i gang med, så snart Felix er frisk ovenpå morgendagens vaccination!

Man burde squ få en præmie for at bære, føde og amme et barn. Landet har brug for vi føder børn, så et eller andet parti burde gå til valgkamp med løftet om, at nybagte mødre får hushjælp, samt et gavekort til fitness, mave/brystløft og massage/frisør/mm. - inkluderet børnepasning - ville det ikke være meget fair?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Præcis! Jeg går også i min meget grimme, usexede sorte badedragt, med brede stopper og en smule ben i... - altså kun i svømmehallen

Jeg kan godt gå emd dem, men jeg forsøger jo at tabe mgi og der sker også lidt - LIDT!! og det er med garanti fra brysterne det forsvinder. Så de BH'er jeg købte for en måned siden, er nok lidt for store nu, men nummeret mindre er for små... Og så skal jeg vist generelt bare vænne mig til at gå med det igen, har jo brugt sådan nogle elastiktoppe-agtige ting fra jeg var omkring 5 uger henne og ikke kunne passe mine BH'er mere..

Åh jeg føler mig også dum, særligt fordi jeg står ud til den dør hvor posten altid ringer på. Der er vindue lige ved døren, så hvis han kigger ind kan han se mig. Men jeg vil hellere se dum ud og tabe mig, end se dum og tyk ud... Eller altså, jeg synes det er værd at se dum ud, for at tabe sig, for jeg er bestemt ikke tilfreds med måden jeg ser ud på pt.. 

Er den god den der hulahop? Jeg tror ikke jeg vil få den brugt. Jørn har vist mig nogle mavebøjninger, hvor man får de allernedeste (mordelle) mavemuskler ramt, så dem SKAL jeg gå i gang med, så snart Felix er frisk ovenpå morgendagens vaccination!

Man burde squ få en præmie for at bære, føde og amme et barn. Landet har brug for vi føder børn, så et eller andet parti burde gå til valgkamp med løftet om, at nybagte mødre får hushjælp, samt et gavekort til fitness, mave/brystløft og massage/frisør/mm. - inkluderet børnepasning - ville det ikke være meget fair?

Stil op - jeg lover at stemme på dig!!!

Anmeld

30. august 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Stil op - jeg lover at stemme på dig!!!

Anmeld

31. august 2011

CA

AnneBJ skriver:

Du er så sej Anne!! Gid det var mig, der kunne tabe mig. Er bare SÅ doven når det kommer til træning!!!

Hulahop virker til at være tilpas sjovt og hårdt! Måske jeg blir helt slank... 

STIL OP jeg skal også nok stemme på dig!! 

Anmeld

1. september 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Anmeld

1. september 2011

DK

Carina87 skriver:

Men Ditteeee! Push-up gør ikke noget godt for mine MEGET slappe bedstemor bryster med strækmærker. Ja som undertøjsdamen sagde: "de har mistet en del fylde"  
Du er jo top-lækker i forvejen, så det er vist ikke så svært for dig at se tiltalende ud når han kommer hjem
Husker tydeligt et billede du smed ind da du var højgravid - et morgenbillede i nattøj og du lignede en million! Det er desværre bare ikke virkeligheden her

Mikkel er heldig - og det håber jeg han sæter pris på. Ikke alle mænd har det så godt som ham 

Har tit ondt af Martin. For jeg VIL virkelig gerne have at han er stolt af mig og synes jeg er lækker. Men jeg føler det virker dumt at forsøøøøge at dulle mig op, når jeg godt ved det aldrig blir godt... 

Ejjj tusind tak! Jeg giver lige et godt svar når vi har spist og fejret min far!

Anmeld

2. september 2011

Sofia

Igår var vi ude at spise og i bio og se Dirch - det kan anbefales

Anmeld

5. september 2011

DK

Carina87 skriver:

Ej, mit svar til dig er forsvundet.

Prøver igen...

Frækt undertøj=mere strækmærket hud=ikke godt! Går helst i våddragt i svømmehal! 

Kan du slet ikke gå med alm. Bh? Jeg kan ikke med sportsbher. Føler det hele sejler... 

Brystløft er noget jeg tit har lyst til! MEN jeg har altid været i mod det, så det virker lidt dobbeltmoralsk, OG så får jeg aldrig råd! Jeg må bare lære at leve med dem her. Lige indtil næste barn hiver dem endnu længere... 

God idé at mødes i stuen! Det er virkelig hyggeligt at se noget sammen eller spille spil! Jeg har også nydt de aftner, hvor fjernsynet har været slukket og computeren lagt væk. Stearinlys og rødvin ER altså bare hyggeligt!

Jeg føler mig så DUM når jeg står der foran fjersynet Er så bange for at nogen kan se mig! Men har taget et skridt den vej. Har fået en hulahop-ring i fødselsdagsgave, så må vi se om det virker 

Køb en våddragt! I blonder! Pt er body'en min ven!

Jeg har sådan en cosage-body-ting. Altså en body med indbygget bh! Så dækker den mave, strammer ind og løfter brystet OG man kan beholde den på UANSET hvad man laver 

Så behøver du ikke være nøgen eller noget, men kan være dækket til på en utrolig smuk og fræk måde

Jeg følte i starten efter fødslen og med amning og alt det hele at jeg så ÅNDSVAG ud når jeg var dullet op. Altså jeg var bare 100% MOAR. Ammebryster, og puttebaby ved siden af i tremmesengen var bare så langt fra frække-kæreste som noget kunne være. Men det blev nemmere for hver gang. Og især efter at amningen sluttede og at vi fik et mere regelmæssigt samliv og Richard kom for sig selv, så blev det bare meget nemmere at vise mig for Mikkel og blive frække-kæreste igen. Som sagt, så skal man ligesom ind i "the mode" igen. Og det er hundesvært i starten. Utroligt hvor jomfruelig man kan blive trods at det er pga at man lige har skudt en unge ud 

Men som sagt: Body!! Jeg har en kanon en fra H&M og når du kun skal have den på i sengen, så er det ikke så vigtigt at den ikke passer helt perfekt over brystet!

Anmeld

5. september 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Igår var vi ude at spise og i bio og se Dirch - det kan anbefales

Er det forresten en god film?

Anmeld

5. september 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Er det forresten en god film?

JA! den må I se!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.