Vi er mega nyforelsket-agtige og knaller en masse når bebs sover
. Tror det er vigtigt for både min mand og jeg at der også nogle gange bare er fokus på
OS
... og lysten til at være sammen intimt kommer - for mig - tit af at være det. Hvis der er gået længe imellem, kan jeg næsten glemme at det er dejligt og en vigtig del af vores forhold.
Og så foretager vi os gerne ting sammen i weekenden (nogle gange med alle børnene og nogle gange kun med Sofia), hvor der ikke bliver gået så meget op i om det lige passe sammen med babys sovetider. Hun får lov til at sove i autostolen, i slyngen, i bæreselen (som er sådan en ergonomisk korrekt én), så hun er bare med når vi er på restaurant, ude at gå ture ved vandet, på museum, ude at se på præinkaruiner, kigger på køkken- og badeværelsesdesign - Kort sagt; ting vi også har nydt at gøre inden Sofia blev født og ting som er vigtige for vores fælles projekt - "huset"- som vi glæder os mega meget til bliver færdigt, så vi kan flytte.
Så jeg vil sige; find nogle fælles-projekter og romantikken lidt frem, så samtalerne ved middagsbordet ikke altid drejer sig om lortebleer, lillepruttens nyeste fremskridt og puré-madvaner - som jo dybest set ikke er SÅ interessante igen
.
Håber der kommer flere ideer og foreslag - det er altid godt med inspiration
Anmeld